1:1 pixelmapping på Sharp XD1E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

1:1 pixelmapping på Sharp XD1E

Kjøpte en 37XD1E nylig, hadde store forventninger siden denne skulle støtte 1:1 pixelmapping over DVI/HDMI. Bildet via DVI/HDMI ble bra det ,men har aldri fått til 1:1 mapping, det blir skalert uansett innstillinger. Kjører 1920x1080 på DVI/HDMIen. Har en Acer TM 8202 laptop med ATI Radeon X1600 gr.kort, Catalyst drivere, 1680x1050 på primærskjerm og 1920x1080 på skjerm nr 2 (dvs XD1E'en) i utvidet modus, trodde dette skulle fungere... Eller må jeg ha en primærskjerm med 1920x1080 og klone denne for å få 1:1 mapping?
    Erfaringer, noen som har fått dette til å fungere?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant endelig ut av det, etter noen timers trykking og googling. Løsningen skulle være å slå på underscan (widemodes knappen), men bildet ble fremdeles skalert - helt til jeg skrudde ned DVI/HDMI utgangen til 50 Hz - sylskarpt bilde, like bra som på laptop'en

Storfornøyd med TVen så langt, spesielt nå når 1:1 pixelmapping endelig fungerer. TEstet noen 720p klipp, rått bilde. TVen får også skryt for bilde med HD kilde på testen på HDTV.co.uk.
    Merkelig at ikke noen hiver seg på powerbuy'et Ikke en feilfri TV, men klart mye for pengene...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skulle gjerne hevet meg med på powerBuyen her, men jeg har ikke plass til mer enn 37" i stua. Dessuten får jeg et forklaringsproblem overfor fruen hvis jeg blåser 17000+ på en TV...:-|

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •