Lcd til maks 16000 kr?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lcd til maks 16000 kr?

Skal bytte ut min 37 tommer Toshiba, og investere i ny Lcd. Har lagt lista på maks 16000 kroner for min nye lcd, og lurer på hva som er det beste kjøpet. Skal ha en tv på mellom 37-40 tommer, og lurer også på om det er verdt å bruke penger på 100hz? Håper på mange innspill, da det er et "hav" å velge i!

Newcomer WebKnight sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

i samme båt som deg

Er ute etter LCD skjerm selv i samme prisklasse og størrelse.

Nå vet jeg ikke hva du helst vil ha av 720p eller 1080p, men har tips om noen full-HD skjermer du kan sjekke ut.

Har meget lyst på Samsung LE40F71 selv - Full HD (1080p) og kan kjøpes for temmelig nøyaktig 16 000 et par steder (nettbutikker), er dog ikke på lager pr. i dag og leveringstid synes mildt sagt usikker...

LG slapp noen TV'er i dag og en av de er på 42" med full HD (42LF65), pris på denne er i sverige veil. 17 995,- så den kan kanskje være et alternativ.. Når disse vil være på lager vet jeg dessverre ikke.

Ellers så kommer jo samsung også med en ny serie TV'er nå i mars/april.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Full HD er ikke et must. Har myst litt på Sony KDL-40V2500, og lurer på hvordan den kan være?? Ser at lillebroren er Eisa-vinner. Synes dette er vanskelig, for det finnes jo mye bra...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Amentio nettbutikk har tvene inne...

Sitat Opprinnelig postet av WebKnight
    Er ute etter LCD skjerm selv i samme prisklasse og størrelse.

Nå vet jeg ikke hva du helst vil ha av 720p eller 1080p, men har tips om noen full-HD skjermer du kan sjekke ut.

Har meget lyst på Samsung LE40F71 selv - Full HD (1080p) og kan kjøpes for temmelig nøyaktig 16 000 et par steder (nettbutikker), er dog ikke på lager pr. i dag og leveringstid synes mildt sagt usikker...

LG slapp noen TV'er i dag og en av de er på 42" med full HD (42LF65), pris på denne er i sverige veil. 17 995,- så den kan kanskje være et alternativ.. Når disse vil være på lager vet jeg dessverre ikke.

Ellers så kommer jo samsung også med en ny serie TV'er nå i mars/april.
    Hei da jeg skal kjøpe denne selv hos Amentio og vet at de har over 20 tver inne tenkte jeg å dele det med dere. Prisen er på 16 500 Kr og jeg har hørt mye bra om butikken. Kjapp på levering og god service.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antares
    Full HD er ikke et must. Har myst litt på Sony KDL-40V2500, og lurer på hvordan den kan være?? Ser at lillebroren er Eisa-vinner. Synes dette er vanskelig, for det finnes jo mye bra...
    Tenker på denne selv. Vet ikke om du egentlig får så mye mer enn ekstra hdmi, ift lillebroren, men virker bra. Det jeg lurer på er hvordan den er ift samsung m71b. f71 mener jeg ikke fikk noen god kritikk?

Har etterhvert tenkt at fullhd ikke er så viktig for min del, da jeg sitter 3 meter unna skjermen og usikker om får noe ut av fullhd. Men venter vi til sommer så er kanskje w2000 nede i 15000..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •