Samsung vs Sony

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung vs Sony

Hei

Valget mitt står mellom Samsung 40M71 og Sony 40V2500. Klarer ikke å bestemme meg. Noen som har noen gode argumenter for å kjøpe Samsung eller Sony?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Jeg er ihvertfall fornøyd med min M71, selv om det har tatt lang tid å venne seg til LCD fra plasma.

Mine bruksområder er digital kabel, som jeg ser mye fotball på, en del 360 og litt DVD. Som football- og sportskjerm er denne utmerket, overhodet ingen problemer. På kabel generelt er den på høyde av det aller meste jeg har sett på LCD fronten. 360 går selvsagt helt glatt, selv om jeg ikke er helt fornøyd med fargene der til enhver tid, blir liksom litt matt. Har ikke kalibrert TVen noe særlig så det er sikkert det som gjør den litt "off". Som film skjerm er den ingen høydare da den sliter med sortnivået, selvom det ikke er stort verre enn andre LCDer. Har prøvd den med en Blue-Ray spiller også på filmen SWAT, det var rett og slett vakkert.

Alt i alt selv om den ikke er perfekt så er jeg veldig fornøyd med min, blir nok bedre når jeg snart får kalibrert den. Anbefales.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De de sier i de fleste tester av samsungen er at fabrikkinstillingene er ganske så sugne, og når du får kallibrert så blir fargene veldig bra! nå er det ingen av de billigste webshop'ene denne tv'n på lager, men når de får inn igjen så skal jeg iallefall ha en, da forhåpentligvis med ny firmware som gir 1:1 på hdmi, sony'n er bra den også vet jeg, en kompis av meg som har den, men designet er milevis bedre på samsungen da, samt billigere

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •