Elkjøp og 32LE2R

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Elkjøp og 32LE2R

Dette innlegget henger egentlig sammen med hele diskusjonen som har vært om tilbudet som var på 32LE2R på Elkjøps internett sider, hvor de tilbød erstatningsmodellen 32LC3R.

Jeg har vært gjennom samme prossess som alle dere andre, men er en av de få som lyktes i å få jævlene til å sende meg 32LE2R.

Det er vel flere sannsynlige scenarioer for bakgrunnen for denne saken, men bottom line er at Elkjøp har driti seg ut ved å lyve, både muntlig og på mail til de som har bestilt. Flere av disse poengene er jo nevnt i forrige tråden. Det er jo ikke noe problem å skaffe 32LE2R, problemet er at Elkjøp tydeligvis har gått på ei blemme. Vel, jeg har gått gjennom harde diskusjoner vedrørende det faktum at de har drevet med bevisst misinformasjon, og kombinert med det faktum at selgerne ved flere anledninger har røpet hva som faktisk har foregått, så har jeg hatt ganske gode argumenter for hånden. Det gikk så langt at jeg ble lovet 32LE2R av kundeservice torsdag forrige uke, for deretter å oppleve at salgssjefen ringte meg med kontrabeskjed dagen etter. Så var det å starte på scratch, og han prøvde å bortforklare det ene og det andre, og han skulle ta for seg selgerne som hadde gitt meg "gal informasjon" (les: sannheten) osv. Etter 3 telefonsamtaler sist fredag måtte han til slutt gi seg, og bekrefte at (som jeg visste) at de fikk inn et parti 32LE2R påfølgende uke, og at jeg dermed skulle få en av disse.
    Denne kom i posten idag, og jeg er veldig lettet over at jeg fikk 32LE2R med sort front.

Anyways, Elkjøp er en gjeng løgnere og driver svært dårlig kundebehandling. Dette handler ikke om tilgjengelighet i det hele tatt, men at de ville tapt penger på tilbudet i en eller annen form. Når de driter seg ut burde de tatt støyten selv, men de vet at folk flest ikke orker følge opp slike konflikter, særlig når det ene alternativet er å få pengene igjen. 32LC3R er åpenbart en likeverdig tv, men med et helt annet utseende. Og de taper neppe penger på å selge denne, noe de høyst sannsynlig ville gjort med å selge x antall av 32LE2R.

Legger ved et bilde tatt med mobilen i farta - jeg er veldig fornøyd :-)

Eneste problemet er at dvd spilleren min kun sender progressivt signal ut gjennom komponent, og den bruker jeg til prosjektoren. Og når dvd spilleren er stilt inn på progressivt, så funker ikke scart signalet til tven. Så løsningen vil være å kjøpe en komponent splitter/veksler for å sende komponent signal til både prosjektor og tven, men dette vil jo trolig gjøre bildet noe dårligere. Jeg gidder ikke kjøpe en veksler med forsterker som ville kostet 1400,-, så jeg får teste ut en på clas olsson til 250,- (manuell modell) inntil jeg skifter ut dvd spilleren med hd/blue ray spiller når dette er tilgjengelig til en fornuftig pris. Hvis noen har tips eller råd om dette problemet så setter jeg stor pris på det.
    Vedlegg 17802

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Æssjj sortefinn, skulle ønske du ikke kom med dette innlegget.....neida bar tuller takker for det. Jeg er nemlig en av de mange andre med LC3R. Jeg er egentlig fornøyd med denne og med tanke på at den ikke har noe støy eller pixel feil så tror jeg nok at jeg beholder den. Må likevel innrømme at jeg føler at prikken over i'en hadde vært å hatt den som du har grunnet design. Jeg presset Elkjøp en del, men ikke så mye som du tydeligvis.
    Jeg har denne hjemme foreløpig, men den skal på hytta og da kjøper jeg ny hjemme, så jeg er ikke så veldig kritisk til saken. Skal bli spennede å høre hva de andre LC3R eierene på forumet mener om dette, kanskje jeg blir påvirket til å gjøre et fremstøt mot Elkjøp.....

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At Elkjøp er noen lurendreiere er det ingen tvil om, ta for eksempel Salgs avisene deres, hvor mye av det som står i de har de inne på lager? det er ikke mye, til og med det som er 3 dagers anonnsegaranti på har de heller aldri inne, jeg er så drit lei hele Elkjøp og den dårlige servicen de har at jeg snart spyr.

Det tok dem 7 uker å skifte en rem på vår vaskemaskin når den røk, en gang sto jeg i butikken og ventet på ekspeditøren for å betale 2 Plugger til Coax kabel, tror jeg ventet i en halvtime, butikken var stappfull av ekspeditører, men jeg var vel ikke viktig nok da siden jeg bare skulle handle for 30,- kr.

Jeg prøver så sant jeg kan å styre unna Elkjøp, da de ikke lurer meg med allslags salgstricks.

Og ja jeg må si jeg var skeptisk til hele denne Tv dealen de hadde da jeg ringte samme dagen de skulle få den inn og de ikke hadde den på lager.

Jeg er forøvrig fornøyd med designet på LC3R'en min, trodde at siden høytalerne var på sidene at tv'en skulle se merkelig ut, men siden den har en sort ramme rundt skjermen så ser det ikke så verst ut egentlig.

Før hadde jeg en 28" tv med høytalere under, den så bare teit ut da den var mye høyere enn den var bred, så ja jeg er vel egentlig fornøyd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •