Offsiell tråd Samsung M86 og M87-serie LCD-TVer - Side 38

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 38 av 93 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 58 68 78 88 ... SisteSiste
Viser resultater 741 til 760 av 1852
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    expert? cc-vest?! er det expert ved cc-vest?!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tiiim
    expert? cc-vest?! er det expert ved cc-vest?!
    Sorry, jeg mente ved Colosseum, Majorstua...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bussen
    I dag var jeg innom Expert ved CC vest i Oslo, og selgeren der fortalte meg at 40'' M87 nå ved en firmware oppgradering hadde fått 100 Hz...

Dere som kjenner denne TV'en her på forumet, er det riktig???
    Mente det bare var 32" som hadde 100hz, samtidig som at den manglet en rekke andre funksjoner som de større TV'ene har. Må gjerne få dette bekreftet, for hvis det stemmer at en firmware oppgradering skal til, er min M86 på vei til service for å få 100hz

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finns kun en firmware sant? Dvs sendte tven min inn på service i dag for å oppgradere firmwaren, sleit fælt med movie plus som skrudde seg på. Men den nyeste firmwaren tar seg vel av alt den da, sånn at jeg får 100 hz også hvis nå dette er tilgjengelig...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Butikker som selger M86 med ny firmware

Er det noen kjente butikker som selger nye M86/87 tv'er med siste firmware? Har undersøkt med flere, men de har problemer med å gi meg svar på dette, da de ikke har direkte-kontakt med lager avdelingene. Jeg bor på øslandet og skal ha en 40" M86, men venter til jeg får en med siste firmware. Begynner å miste tålmodigheten da jeg ikke finner noen som kan bekrefte at de har tv'er med siste firmware.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andylove
    Mente det bare var 32" som hadde 100hz, samtidig som at den manglet en rekke andre funksjoner som de større TV'ene har. Må gjerne få dette bekreftet, for hvis det stemmer at en firmware oppgradering skal til, er min M86 på vei til service for å få 100hz
    Ja, 32" har hatt 100Hz hele tiden, men selgeren påstod altså at 40" M87 nå hadde 100Hz etter en firmwareoppgradering. M86 skulle også få det etter hvert sa han. Jeg trodde ikke noe på det, og ville høre her på forumet nærmest for å få det avkreftet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bussen
    Ja, 32" har hatt 100Hz hele tiden, men selgeren påstod altså at 40" M87 nå hadde 100Hz etter en firmwareoppgradering. M86 skulle også få det etter hvert sa han. Jeg trodde ikke noe på det, og ville høre her på forumet nærmest for å få det avkreftet.

Ring Samsung support og spør!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Picture-and-Text (PAT) på M86/87?

Jeg vurderer M86/87 i enten 40" eller 46". Men som tekst-tv-junkie lurer jeg på om disse har PAT dvs delt skjerm bilde/tekst-tv.

Iflg selgeren på Expert, Økern hadde den det IKKE, mens i følge selgeren hos Elprice, Lørenskog hadde tven det.

Kan noen som har tv'en svare?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva enn dere gjør ikke lever tven til service, jeg gjorde det i dag og fikk en telefon senere på dagen hvor de sa at det ikke er noe å gjøre med firmwaren. Så helt komplett bortkastet. Jeg ringte samsung support og de sa jeg måtte levere den inn på service for å få en oppgradering men så ringer de meg fra service og sier at det ikke finns noen firmware upgrade. Altså nå er jeg uten tven i helgen fordi de har fucka up. For noen komplette idioter de folka der er. Men det finns altså ingenting de kan gjøre med det... Tilsynelatende.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å hvorfor er det et problem for dem? Du har vel en "nordisk" utgave av tv`en? Veit at Samsung ikke vil ha noe med "utelandske" Samsung tv og gjøre.. Det fikk jeg beskjed om.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BanAnus
    Merket en ting på min 40M86. Dette skjer kun på xbox360. Ikke på HDMI inngangen, og scart inngangen er slik den alltid er med litt støy. ( bevegelser i bildet)

Men på xbox360 under spill, film, så ser jeg en slags "bevegelse / bølger" i bildet når det er lystgrått og mørkt.. Litt plagsomt da jeg legger merke til dette mye. Men dette skjer kun på xboxen. Kunne noen andre med xbox se etter det samme? Sitter 1.5m fra tv`en. Kan dette komme av at jeg bruker komponent som er "anologt" og ikke HDMI som er Digitalt..? Bildet med dynamisk på er sinnsykt bra må jeg si over xboxen i spill. gears og war har aldri sett så bra ut!
    Heisann - jeg har og dette problemet på begge mine 46M87 med Xbox 360 over komponent. Begge viser 6-7 rullende bølger som går oppover ved helt mørke scener. Det ses veldig godt når du titter fra siden iogmed at pixlene blir litt mere grå når man ser skrått inn mot TV'en.

Kobler jeg Xbox'en til meg VGA eller Scart, så er problemet borte - men VGA er jo shitty (få options i menyen til å forbedre bildet, kjipe farger etc), og Scart .. ja urk.

Har du funnet noen løsning på dette?

Forøverig er jo MoviePlus jævlig nice på Xbox 360. Spill går jo rett fra en litt kjip 30-35fps til 60fps og ekstremt smoothe panoreringer.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BanAnus
    Å hvorfor er det et problem for dem? Du har vel en "nordisk" utgave av tv`en? Veit at Samsung ikke vil ha noe med "utelandske" Samsung tv og gjøre.. Det fikk jeg beskjed om.

ja har nordisk utgave av tven... Men de har ingen firmware upgrade sier de...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvordan kan jeg se hvilken firmware jeg har? Hva er nyeste?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rfriis
    Jeg vurderer M86/87 i enten 40" eller 46". Men som tekst-tv-junkie lurer jeg på om disse har PAT dvs delt skjerm bilde/tekst-tv.

Iflg selgeren på Expert, Økern hadde den det IKKE, mens i følge selgeren hos Elprice, Lørenskog hadde tven det.

Kan noen som har tv'en svare?
    Klikk her for bilde av M86 med split screen Txt TV

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Thanx, vlunde.

26 timer igjen av Powerbuy på 46M87...tåler bankkontoen dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bankkontoen din har det nok like bra, for sånn som det ser ut nå så blir det ikkeno powerbuy...
    Kanskje like greit, var jo ikke akkurat en kjempegod pris vi fikk nå...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Koella
    ja har nordisk utgave av tven... Men de har ingen firmware upgrade sier de...
    leverte du skjermen til ABC Electronic? Jeg snakka med de senest i forrige uke og da var beskjed at det ikke var noe stress med firmware til TV'en. Kanskje det er sånn at du kun får internasjonal versjon. Dvs, du får ikke norske menyer. Det kunne ikke brydd meg mindre i såfall.

Noen som har funnet ut av om nyeste firmware til M86/87 har 100hz?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andylove
    leverte du skjermen til ABC Electronic? Jeg snakka med de senest i forrige uke og da var beskjed at det ikke var noe stress med firmware til TV'en. Kanskje det er sånn at du kun får internasjonal versjon. Dvs, du får ikke norske menyer. Det kunne ikke brydd meg mindre i såfall.

Noen som har funnet ut av om nyeste firmware til M86/87 har 100hz?

Ja det er ABC Electronic... Da skal jeg pokker meg ta å ringe til dem first thing in the morning altså... Dette er for drøyt. Men når du snakka med dem så sa de at de fiksa firmware? For han jeg snakka med var rimelig bestemt på at no slikt fantes ikke...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Koella
    Ja det er ABC Electronic... Da skal jeg pokker meg ta å ringe til dem first thing in the morning altså... Dette er for drøyt. Men når du snakka med dem så sa de at de fiksa firmware? For han jeg snakka med var rimelig bestemt på at no slikt fantes ikke...
    Jeg skal inn med min M87 iløpet av uka for å få bytta firmware. Var ikkeno problem det, ifølge de jeg snakka med. Det ble ordnet gjennom Expert Alnabru.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan man stikke ned til dem selv og levere inn tv`en eller må jeg bruke samsung som mellomledd?

Side 38 av 93 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 58 68 78 88 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •