Offsiell tråd Samsung M86 og M87-serie LCD-TVer - Side 30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 30 av 93 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 70 80 90 ... SisteSiste
Viser resultater 581 til 600 av 1852
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 og force 24hz

åssen kan jeg sjekke om TVen kjører i 1080p/24? jeg satt denne modusen "on" i steded for automatisk på PS3en. Men åssen kan jeg finne ut om TV kjører på det formatet? En ting til, virker dette på vanlige DVDer også?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

DVDer oppskalering og 60hz?

ehem, fant det ut forresten. Var faktisk bare å trykke på "info" nede på samsung kontrollen. Må si meg MEGET fornøyd! Men jeg ser vanlige DVDer kjører i 60hz. og jeg har oppskalering til 1920*1080/60hz. er dette den beste instillingen?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

720p

hei, sorry at jeg maser mye her... Men jeg kjører trailers på PS3 som er 720p men når jeg kjører dem blir de vist som 1920*1080, blir ikke dette litt feil? men når jeg spiller spill står det gjerne 1280*720p

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

rengjøring av selve skjermen, ikke ramma.

halla.
    har en langfingret gutt på 14 mnd i huset.
    han greide å klatre opp og få lagt begge henda på skjermen.

kan man bruke den kluten som fulgte med til å tørke av selve skjermen også? det så ut som om den skulle brukes kun til ramma synes jeg?

hvordan kontaktet dere samsung for å klage over firmwaren? over telefon eller mail? vi MÅ seriøst få gjort noe med movieplus bug'en. det sliiiiiter! den slår seg jo inn i reklamepausene på tvnorge til og med. csi med movieplus anbefales ikke.:cry:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    M87 selges ofte rimeligere enn M86. Er det noen grunn til dette? Ser den så mye verre ut? Har ikke sett modellene men begynner å lure no...

Newcomer falcon64 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er neste gjennomgående på alle steder nå, det kan hende den selger dårligere og blir liggende på lager hos Samsung og de andre.

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I butikken hvor jeg jobber så selger vi BARE M87, M86 er ikke i sortiment en gang. Det gjelder hele kjeden, og jeg vet vi selger MYE av de tv'ene, så salget er ikke DÅRLIG ihvertfall. Er vel snarere at det selges større kvanta så innkjøpsprisen blir lavere og man kan gi hyggeligere priser ut til kunde..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av st1arh
    halla.
    har en langfingret gutt på 14 mnd i huset.
    han greide å klatre opp og få lagt begge henda på skjermen.

kan man bruke den kluten som fulgte med til å tørke av selve skjermen også? det så ut som om den skulle brukes kun til ramma synes jeg?

hvordan kontaktet dere samsung for å klage over firmwaren? over telefon eller mail? vi MÅ seriøst få gjort noe med movieplus bug'en. det sliiiiiter! den slår seg jo inn i reklamepausene på tvnorge til og med. csi med movieplus anbefales ikke.:cry:
    Jeg lurer også på det samme som st1arh her.
    På den posen som pussefilla lå i, stod det at det ikke skulle brukes kjemikalier.
    Jeg har så langt bare brukt den filla på ramma og litt på skjermen med lett fuktet fille.
    Nå har jeg kjøpt monsters skjermrens, hvor det følger med egen klut og en spray som ikke renner. Noen som bruker dette?
    Noen som faktisk har fått bra hjelp fra å kontakte Samsung?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

...

Mange innlegg her. Ikke så mye klar informasjon om man faktisk kan kjøpe en versjon av denne tv'n som funker 100%. Ikke movie plus problemer osv osv. Går det an å kjøpe denne tv'n og ikke få en tv uten bugs ?

Firmware verson man bør se etter osv osv.

Newcomer falcon64 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når du kjøper den idag, så bør du få firmware version 2000, hvis ikke så er det en TV som har ligget på lager en stund. dvs produsert før 15 Mai.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ok

Men hva hjelper firmware 2000 for. Er da eller problemene som det står skrevet om her ute av verden. Hvordan er det med 1080P 24 kompatibiliteten. og Movie mode eller what ever the heter. Virker som en tv med mange bugs, men muligjeg tar feil og at firmware 2000 retter opp i disse tingene. Eller ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

nesten uten bugs.

vil ikke si at tv'n har MANGE bugs nei.
    som jeg opplever det er det bare movie plus problemet som trekker ned.
    movie plus aktiverer seg selv, selv om en velger AV i menyen.
    det er bare å slå den PÅ en gang i menyen, og så AV igjen, så holder den seg av.
    iallefall helt til det blir en reklamepause med litt annet format, eller du skifter kanal eller kilde. :-( irriterende greier, for movie plus funksjonen gjør at ting på en måte ser ut som det er filmet med et håndholdt kamera.

mulig det er andre problemer, men det har ikke jeg merket. jeg kjører kun dvd og parabol da.

håper, HÅPER det kommer en firmware oppdattering som løser movie plus tullet. dette ville normalt løst seg selv ettersom firmwaren skal kunne oppdateres via digital tv mottakeren(sån nhar iallefall jeg forstått det), MEN siden vi bor i norge får ikke den signaler den liker.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

håpløst movie plus

hei, jeg får Fa.. ikke på movie plus. jeg har prøvd alt!!!! Den står i movie mode, har prøvd på alle 3 modene da. Og på den andre siden av "picture" i menyenhar jeg Size : 16:9 og Digital NR på auto.de andre kan jeg ikke velge, de er merket med grått felt. Jeg har koblet til PS3 med HDMi. Alt dette funket perfekt før men ikke nå lenger jeg kan ikke velge movie plus verken av eller på.... Hadde satt stor pris på svar på denne nøtten her, siden jeg ikke greier å knekke den:evil:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry PS3 og movie plus

ET kjapt spørsmål. Virker ikke movie plus på PS3 når du ser DVD filmer? dumt spørsmål sikkert men her virker d nå ikke... virka for noen uker siden

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av megaman80
    hei, jeg får Fa.. ikke på movie plus. jeg har prøvd alt!!!! Den står i movie mode, har prøvd på alle 3 modene da. Og på den andre siden av "picture" i menyenhar jeg Size : 16:9 og Digital NR på auto.de andre kan jeg ikke velge, de er merket med grått felt. Jeg har koblet til PS3 med HDMi. Alt dette funket perfekt før men ikke nå lenger jeg kan ikke velge movie plus verken av eller på.... Hadde satt stor pris på svar på denne nøtten her, siden jeg ikke greier å knekke den:evil:
    reset all settings to factory default..start fra scratch..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg prøvde dette. men det funka ikke med en gang, men så plutselig etter en stund gikk det rart, håper ikke jeg ståtter på dette problemet igjen...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

..

Vil ikke si dette er en tv med mange bugs. Nei virker sånn når man leser innleggene her. Ehhh. Movie mode buggen vet jeg ikke hva inebærer i praksis, men er jo litt skandaløst hvis Samsung selger en tv som ikke fungerer skikkelig og ikke fikser opp i denne buggen. Ring og spam ned Samsung dere som har problemer. Kanskje jeg akan skjøpe en av disse tv'ene snart og få en tv som fungerer slik den skal

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tja, d er jo et meget bra TV ingen ting å si på d, men kan være noe irriterende med den buggen av og til. Men jeg liker movie plus, hvis ikke hakker d jo...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kalibrering?

kjøpte meg for 2 dager siden en le46m87
    det jeg lurer på er om jeg får mye bedre bildekvalitet ved å bruke denne kalibrerings dvd

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bildekvalitet og kalibreringsdvd..

da jeg kjørte monster sin kalibreringsdvd måtte jeg iallefall justere en del, så jeg antar at bildet ble bedre etterpå. men kalibreringa gjelder jo bare for akkurat denne signalkilden da. ikke sikkert det er disse innstillingene er optimale for vanlig tv f.eks. hvis du kopierer dem dit.
    men du hadde jo mange signalkilder som du kan kjøre dvd på da, blir sikkert bra for hver enkelt du kjører den på.

etter at jeg var inne på service menyen og endret til norsk språk virket det som om kalibreringa mi forsvant og jeg måtte begynne på nytt igjen. :-(
    så for vanlig tv kjører jeg nesten standart innstillingene, bare med litt mindre bakgrunnsbelysning og farge. er ikke så helt enkelt å kalibrere med alle innstillingene som er på M86 synes jeg.

EDIT: er litt småsjalu på B&W høyttalerne dine. selv måtte jeg nøye meg med dali consept serien. :-(

Side 30 av 93 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 70 80 90 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •