Offsiell tråd Samsung M86 og M87-serie LCD-TVer - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 25 av 93 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 55 65 75 85 ... SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 1852
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen her som har Parabol med Dreambox tuner som kan poste sine innstillinger?

Hadde vært flott om noen kunne hjelpe, så kunne jeg fått sammenlignet med noen som har samme oppsett. jeg har nettopp fått min 40M86.

Intermediate RockyIII sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. Hvis sortnivået er mye bedre på samsung, så er samsung i førersete hos meg ihvertfall = ) får bare spare litt da, så blir det sikkert en samsung M86 etterhvert = )

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis noen kan legge ut instillingene sine for film over HDMI så vær så snill og legg ut Er nyfiken på hva dere har her.

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du liker LCD skjermer, så må du se på Sony x2000.
    Jævlig bra spør du meg. Har nett vært ute på Oseberg A platformen.
    Der har med, i TV stuen, Sony 50 et eller annet tommer skjerm, kjempefin, fine farger, men den sliter med panoreringer, som di fleste LCD skjermer gjør. Men vis du kan leve med det, så får du ei kjempeskjerm. Sortnivået var overraskende fint på den skjermen, IMHO!

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags DVD'er bruker dere for justering, og hvordan funker de?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

samsung fikser 24hz

Det med at samsung fikser dette 24hz problemet hjelper meg jo ingen ting, for jeg har jo slettes ikke peiling på åssen FW eller SW oppgraderes. og har heller ikke fått svar på hvordan dette gjøres. Er det en enkel måte å få dette til på?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

monster

Jeg lurer på on noen vil anbefale HDMi monster 400 for PS3, er ikke sikker på om det er verdt å kjøpe den kabelen. Tror den ligger på ca 1000kr+-. Er d noen som kan anbefale denne her :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Hvis du liker LCD skjermer, så må du se på Sony x2000.
    Jævlig bra spør du meg. Har nett vært ute på Oseberg A platformen.
    Der har med, i TV stuen, Sony 50 et eller annet tommer skjerm, kjempefin, fine farger, men den sliter med panoreringer, som di fleste LCD skjermer gjør. Men vis du kan leve med det, så får du ei kjempeskjerm. Sortnivået var overraskende fint på den skjermen, IMHO!

Det er faktisk en 52"er som er der ute, mn sånn kvalitets messig synest jeg ikke den er noe bedre enn M86éne

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av megaman80
    Det med at samsung fikser dette 24hz problemet hjelper meg jo ingen ting, for jeg har jo slettes ikke peiling på åssen FW eller SW oppgraderes. og har heller ikke fått svar på hvordan dette gjøres. Er det en enkel måte å få dette til på?
    Slik jeg har forstått det så må en sende inn tven til service verksted eller få en samsung kar hjem til seg for å oppdatere.... De kunne sendt ut cd og kabel, mn tror ikke de bruker det....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmm, hvor mye tror du dette vil koste for å få oppgradert TVen, og vil d være verdt det? En ting til, når jeg kjører PS3 med game mode på er vel ikke denne movie plus buggen aktiv?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rmr
    Noen her som har Parabol med Dreambox tuner som kan poste sine innstillinger?

Hadde vært flott om noen kunne hjelpe, så kunne jeg fått sammenlignet med noen som har samme oppsett. jeg har nettopp fått min 40M86.
    har parabol og dreambox, men vet ikke om innstillingene mine er så mye å skryte av akkurat. har forsøkt flere andres innstillinger uten at de har funket spesielt bra hos meg.
    skal se om jeg får skrevet dem ned engang likevel.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av megaman80
    hmmm, hvor mye tror du dette vil koste for å få oppgradert TVen, og vil d være verdt det? En ting til, når jeg kjører PS3 med game mode på er vel ikke denne movie plus buggen aktiv?
    skal ikke koste noe å oppgradere!!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av st1arh
    har parabol og dreambox, men vet ikke om innstillingene mine er så mye å skryte av akkurat. har forsøkt flere andres innstillinger uten at de har funket spesielt bra hos meg.
    skal se om jeg får skrevet dem ned engang likevel.
    Det hadde vært flott. Takk skal du ha

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken modus anbefales når jeg har skikkelig dårlige signaler fra TV kabelen? Jeg ser jo at TV'en min er veldig kresen (eller at signalene er skikkelig dårlige), men noen kanaler er vanskeligere enn andre. Rødfargen er den som er desidert vanskeligst å stille på her føler jeg. Rosa står det i panelet, men det hjelper ikke stort når jeg stille på denne.

Tar gjerne i mot tips fra andre som har erfaring med dette. Føler at dynamisk gir meg veldig kraftig bilde, mens standard gir et litt "flatere" og mer nøytralt utseende. Film blir litt for grått.

Dette er i allefall ikke en TV å stille på for nybegynnere...

PS:

Hvor mye skarphet bør man stille inn? På DVD har jeg denne på lavt, mens høyt på TV og kan helt ærlig ikke si om jeg har gjort noe riktig.

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke enig, etter det jeg har hørt,

jeg snakket med en på Strax som kjører rundt og er teknisk operatør for Samsung/Expert i byen og han sa at dersom Samsung har gått ut og sagt at en FW er sluppet for å løse et bestemt problem, så er det gratis oppdatering, mens derimot er det bare en FW som forbedrer ting generelt og ikke er en spesifikk problemløsning, så koster det spenn.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg tittet litt ekstra rundt i menyen og justert litt ned på fargene. Det hjalp veldig. Da blir de ikke så voldsomme.

Men under detaljinnstillinger så er det noe som heter "Hvitbalanse" hvor jeg kan stille på en del ting. Hva betyr denne innstillingen? Og kan den hjelpe meg litt med å stille hver farge?

Og hvordan får jeg justert bare "red-green-blue"? Hver for seg altså. DVE sier jo at jeg skal justere hver farge, men rød er jo blitt rosa...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

oppgradering

kan jeg bare gå bort til en forhandler som selger Samsung LCD og si at jeg vil oppgradere? jeg har versjon 1006, vil dette da være gratis?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Du bør kontakte Samsung først via: SAMSUNG’s Digital World - Support, så angir de deg sikkert i riktig retning...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:-)

takk ska du ha, vil sjekke opp i dette, men kan godt vente noen måneder.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Jeg har endelig fått overtalt kona til å gi meg lov til å kjøpe ny flat tv. Argumentet er at den ikke skal "være så jævlig dyr". Jeg har derfor sett på Samsung serien, og 37 tommer til 12-13k er definitivt noe å sikle på. Vi har ikke plass til noe større, så det blir nok med 37 tommeren. men spørsmålet som gjenstår er da M86 eller M87. Er det noen forskjell på disse? Noen forhandlere skriver også BD bak modellnummeret, har dette noe å si, eller er det bare fjas? Jeg finner ingenting om det på samsungs egne sider.

Side 25 av 93 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 55 65 75 85 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •