Offsiell tråd Samsung M86 og M87-serie LCD-TVer - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 93 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 53 63 73 83 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 1852
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Hakking"

Det ser ut som om bildet hakker når jeg spiller av bluray fra ps3. HAr dette noe med innstillinger å gjøre eller det noe feil på min skjerm?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gå inn på innstillingen og prøv og aktiver Movie Pluss eller Mode, kansje det funker

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av -arg-
    Det ser ut som om bildet hakker når jeg spiller av bluray fra ps3. HAr dette noe med innstillinger å gjøre eller det noe feil på min skjerm?
    Jeg har ikke PS3 (enda), men når jeg prøvde med PC DVI -> HDMI så merket jeg at hvis jeg renamet HDMI2 til PC så virker det som om all prosessering ble slått av og skjermen oppfører seg mer som en monitor (som blir mer riktig for 1080p signal siden det er helt korrekt og enhver prosessering bare vil forringe bildet). JustScan kom automatisk på og movie mode og DNIe ble utilgjengelig/slått av. Kanskje det kan hjelpe? Game mode skal også slå av unødvendig prosessering og øke responstiden i bildet. I tillegg har du også en "home theatre PC" mode som du kan prøve å slå på.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av -arg-
    Hørs ut som 3:2 Pulldown...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    savner bilder fra dere 15 som har fått tvene deres på powerbuyet da

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg regner med at digitaltuneren i M87 (D-TV knappen) er mepg2, og ubrukelig her i landet, men er det noen som vet om det er mulig å bytte den ut med en mpeg4?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk ut denne tråden, der står det om en et problem med M87 og ps3 som er dukket opp etter 1.80 oppdateringen som gjør at ps3 støtter 24 fps.

Blu-ray/PS3 and 24p-problems/experiences with the M86/87 - AV Forums

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :twisted: "Selvfølgelig" støtter den ikke 24fps sånn uten videre ......typisk!!
    Var på telefonen med samsung support for over 1 mnd siden, med spørsmål om denne støtten! Å da fikk jeg beskjed om at dette var "good to go"!

Ja, ja!!! Hva skal en si da når enn har kjøpt en "full hd" tv, men så er den "ikke" det lell... rart de får holde på sånn!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener og huske noen av dere postet en link til det forumet dere henviser til, om en kar som la ut en liten film der nettopp han kjørte 1080p/24 på en M86. Å det funka!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sliter med å få TVen til å motta signal fra PCen min på 1920x1080... Når jeg ser på "monitor information" i "PowerStrip" sier den at maks oppløsning skjermen støtter er 1600x1200. Kjører jeg oppløsningen opp til 1920x1080 får jeg "mode not supported" og svart skjerm. Noen som har støtt på lignende problem?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dolgar
    Jeg sliter med å få TVen til å motta signal fra PCen min på 1920x1080... Når jeg ser på "monitor information" i "PowerStrip" sier den at maks oppløsning skjermen støtter er 1600x1200. Kjører jeg oppløsningen opp til 1920x1080 får jeg "mode not supported" og svart skjerm. Noen som har støtt på lignende problem?
    søk på denne tråden: Samsung LEM86/7 thread - AV Forums

det er et par triks som du gjerne må prøve på ATI kort.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så konklusjonen er at det var for godt til å være sant likevell?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gustavsen
    Så konklusjonen er at det var for godt til å være sant likevell?

du mener for noe? du kan selvfølgelig få 1920x1080 fra pcen din på denne tven.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde noen av de samme probleme som nevnt ovenfor, men fikk det til etterhvert i windows. Men ta å sett oppløsninga på 1920x1080 60hz på pc skjemen så bytt, bare kontakten fra pc til tv. Se om det fungerer da. ellers et annet problem jeg hadde var den såkalte snøstormen i visse scener. men begge problemene ble vekk da jeg instalerte linux ubuntu 7.04 som er enklere enn windows og instalere. oppløsningen ble automatisk i 1080p til tv og filmene ble klarere og sandstormen ble vekk. 720 x264 mkv filene mine som jeg ikke har kraftig nok pc til å spille av i windows, så klarere ut enn 1080p mpeg2 filene fra windows. Mistet kanskje noe annet som farger men det la ikke jeg merke til ihvertfall. linuxen er gratis så hvert å prøve, bestemora mi kunne instalert den:-D

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

M86-ps3

Hei kan noen forklare meg hvorfor jeg kun får sett min PS3 på HDMI- inngang 3.
    Har forbindelse til på PC til HDMI 2, men på HDMI 1 kan jeg ikke se noen ting.
    Er det noen innstillinger jeg gjør feil eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alfi pettersen
    Hei kan noen forklare meg hvorfor jeg kun får sett min PS3 på HDMI- inngang 3.
    Har forbindelse til på PC til HDMI 2, men på HDMI 1 kan jeg ikke se noen ting.
    Er det noen innstillinger jeg gjør feil eller?
    Jeg prøver å koble til HDMI kabelen fra min nye LG DVD opptaker til TVen, men får bare beskjed om at Modus støttes ikke. Den samme beskjeden på alle 3 HDMI utgangene. Skjønner ikke en d*itt :-(

Når jeg skal trykke på Tekst TV knappen kommer det bare opp ikke tilgjengelig når jeg kjører digitale signaler. Når jeg kjører analoge signaler funker Tekst TV.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    denne tv'n kjører kun på visse oppløsninger, ellers kommer "modus støttes ikke", koble enten til med en composit/svideo kabel og still øppløsninga fra spilleren, og så bytt til hdmi får å koble til tvn, 1920x1080 blir best, Eller koble til en PC sjerm og still oppløsninga derifra

Newcomer Arkan sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BanAnus
    Mener og huske noen av dere postet en link til det forumet dere henviser til, om en kar som la ut en liten film der nettopp han kjørte 1080p/24 på en M86. Å det funka!
    Bekrefter det. Jeg har kjørt flere hd filmer via xbox 360'en reenkodet i ca. 8gb/dl størrelse og med 24 fps uten problemer.
    For eksempel (Star Wars a New Hope):
    Video Format.........: WMV-HD
    Video Bitrate........: 8368kbps
    Resolution...........: 1920x820
    Color................: 24 bit
    FPS..................: 23.976
    Source...............: 2 HDTV BROADCASTS
    Original Format......: PAL 25fps H.264 Transport Stream

Som follow up ang. brukererfaringer: Er ellers meget godt fornøyd med TV'en men med en ørliten minus for mangel av støtte i full 1080p over vga. Denne støtten har imidlertid kommet i senere revisjoner, så jeg vil bruke angreretten og bytte inn 40" ver. mot en 52" hos Expert og dermed sikre meg større kailber + nyere revisjon. Herlig skjerm, sa jeg det

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av m86
    Vurderer å kjøpe M86 40" . Har bare sett den på bilder. Kan noen si meg om
    det er mye gjennskinn i panelet av vinduer,sol-lys og annet ? Hva med rammen rundt ? Er det blank eller matt plast? Er det også refleks i rammen rundt ? Sitter i en stue med vindu bak meg. Har også sett på toshiba lcd 42C3000P, den synes jeg det var minimalt med refleks. Har ikke lyst til å sitte å se meg selv i lcd panelet. Takker for svar.
    Jeg lurer også på dette med gjennskinn. Blir det like mye gjennskinn på M86 som en valig CRT TV? Er det slik at LCD TVer uten glassplate ikke har noe gjennskinn i det heletatt?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Domex
    Jeg lurer også på dette med gjennskinn. Blir det like mye gjennskinn på M86 som en valig CRT TV? Er det slik at LCD TVer uten glassplate ikke har noe gjennskinn i det heletatt?
    etter det jeg har hørt så er ikke dette noe problem. men hvis du venter til fredag, så skal jeg gi deg min mening, da får jeg tven.

Side 13 av 93 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 53 63 73 83 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •