KDL-32U2000 Brukbart?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

KDL-32U2000 Brukbart?

Hei

Er ett klikk ifra å kjøpe meg en ny tv. Tenkte jeg skulle høre med dere først om dette var et bra kjøp.

Ser Netshop har tilbud på denne til 5000,-

Noen som har noen erfaringer med den?

Litt info om den:

Sony : KDL-32U2000 (KDL32U2000) : Norge

TV - Sony KDL-32U2000 - Finn beste pris hos Prisguide.no

Takker for svar

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også nysgjerrig på denne TV'en. 4995,- for en 32" Sony LCD høres veldig bra ut.

Noen som har erfaring med denne?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så KDL-40U2000 utstilt på Lefdal - skal vel være samme kvalitet på 40" og 32" vil jeg tro. Den hadde i hvert fall et helt ok bilde, men var ikke på langt nær så skarp i detaljene som de dyrere modellene ved siden av.

For 5000,- tror jeg 32" er et meget godt kjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har den tv'n og jeg er ihvertfal godt fornøyd med den, nå skal det sies at jeg ikke har den største erfaringen her, men jeg sjekket ganske grundig på mange tv'er før jeg gikk til inkjøp av denne, og til prisen så fant ihvertfal ikke jeg noe bedre enn denne. Det eneste jeg syns er litt dårlig er at man må stille kontrasten så høyt for å få bra bilde, kanskje det er litt smak og behag, men jeg liker litt lyse bilder, så jeg har ihvertfal satt den ganske høyt. Men jeg kan ikke si jeg legger merke til noe særlig støy i mørke scener.

sammenlignet med en 2år gammel samsung plasma tv som kostet rundt 15k så syns jeg sony tv'n har bedre bilde. spesielt på mørke og tåkete scener, f.eks på king kong når den tåka kommer så er min sony overlegen den samsungen, på samsungen så brer fargene seg utover og det blir ganske grøtete, det er ikke tilfelle på sony skjermen. og i tilegg så bruker han med Samsungen en mye dyrere dvd spiler enn meg, jeg bruker bare Xbox 360 til å spille av filmer med, så det er enda mer å hente ut av sony tvn. Dette som jeg sier her er faktisk han med samsungen helt enig med meg i så det er ikke noe jeg bare sier for å skryte, dette er erfaringer jeg har med tvn.

Active cozmo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EskimoBob
    Terningkast 4....Samtidig påpeker de at den ikke kan måle seg med 32V2000...Men om man kikker litt på testene på forbruker.no ser man jo raskt at også 32V2000 OGSÅ får terningkast 4.....
    Ikke så lett å bli klok på dette

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Terningkast er ikke absolutte vurderinger av kvalitet, men relative til prisen. Et produkt til 15k som får terningkast 4 er bedre enn et produkt til 10k som også får terningkast 4. Dette systemet brukes overalt og det er kanskje noe vi forbrukere har gitt uttrykk for at vi ønsker? Jeg klarer i farten bare å komme på ett eksempel på absoutt kvalitetsvurdering i media, og det er DNs vinspalte som bruker en skala fra 1-100, uavhengig av pris. Et slikt system hadde vært kjekt å ha i andre sammenhenger også, spør du meg.

Når det gjelder KDL-32U2000 så har jeg også kjøpt et eks av denne som nr 2 bildefremviser. Greit kjøp til prisen. Rett ut av esken var bildet ikke veldig imponerende (måtte nesten ha på solbriller når den ble slått på), men det lot seg justere. På analoge tv-sendiger er bildet på min 3 år gamle Sony CRT etter min mening mye bedre, men med digitale tvbilder, og HD ser det bra ut. Det er mao en grei TV for W, som synes at det er vel så viktig hvordan TVn ser ut, som hvordan den er å se på. Jeg ville heller ha beholdt CRTn, men noen kameler må man vel svelge for å få fred i heimen :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •