jeg har blitt forelska igjen å denne gangen er det en Philips - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Fludd
    Det at TVen ikke kan vise opløsning i 1920x1080 er bare tull. TVen takler denne oppløsningen både over kompoment og HDMI. Det er vel vga inngangen som har en begrensning på 1280x768.
    Da annbefaler jeg at du tar å tester dette samt at du leser opp litt om Philips TV. 1080p via komponent sier du.. Artig..

Jeg skal faktisk gjøre det veldig enkelt for deg. Skriv Google i din nettleser så søker du på følgende tekster.

9731d not 1080p
    9830 not 1080p

Og les ivei. Kanskje en ide og sjekke opp ting før man hiver seg skråsikker inn i en diskusjon man ikke vet noe om? Velkommen til forumet forresten

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men av en eller annen grunn har Philips sovet litt i timen hva gjelder videoprosessering … Bevegelseskompenseringen, - Digital Natural Motion (DNM), fungerer nemlig kun med standardoppløst (PAL) materiale. Idet man velger et HD-format (720p eller 1080i) takker DNM for seg, og legger seg inaktiv i bildemenyen. Bildene hakker da akkurat like mye som andre tv-er uten bevegelseskompensering. Tv-en støtter heller ikke 1080p-formatet, selv om skjermoppløsningen er kompatibel. Her har elektronikken definitivt hengt etter skjermutviklingen hos Philips.
    Fra lyd & bilde sin kjøpeguide test Lyd og Bilde : Kjøpeguide

Newcomer Svein2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat fra Lyd og bilde:

37PF9731D/10 er en flott tv med mye utstyr og muligheter for den avanserte brukeren.

Kanskje det er noen Philips eiere som er avanserte brukere alikevel.

Takk for linken Revox

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svein2
    Sitat fra Lyd og bilde:

37PF9731D/10 er en flott tv med mye utstyr og muligheter for den avanserte brukeren.

Kanskje det er noen Philips eiere som er avanserte brukere alikevel.

Takk for linken Revox
    Jada er jo to sider av saken. Philips tilbyr mye funksjoner med tanke på tilkoblinger, kort leser, usb osv. Ambilight'en ser jo unektelig stilig ut også. Sånn sett er den jo en veldig fin tv. Det med HD støtten og oppløsningen bare irriterer meg så mye.. Men denne saken er nok blitt diskutert nok nå for å si det mildt. Legger den på is så han stakkars trådstarteren kan få tilbake tråden sin. Beklager all off-topic

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Spørsmål om 1080i

Hei, jeg lurer på om det er forskjell om man kjører 1080i på denne Philipsen enn en med paneloppløsning for 720p. Vil man få 1080 oppløsning (selv om det er linjefletting) og der igjennom bedre bilde?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •