Offisiell tråd for Mirai DTL-642E500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer looser sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Offisiell tråd for Mirai DTL-642E500

Hei folks
    Da ønsker jeg å starte opp denne tråden etter som jeg har dratt denne tv'n i hus og håper andre etterhvert finner ut hvor knall denne tv'n er (hvertfall i denne prisklassen).

Har et par uker levd med en Sony 50" bakprosjeksjon tv og var sånn passelig greid fornøyd med den(dette er soveroms tv) men den nådde aldri langt opp mot lcd tv'n i stua som er en Sony V2000 40". Begge tv'ne blir matet med Xbox(den gamle) via HD-pack og komponent kabel.

Fikk så se en artikkel i ViMenn(.no) om Denne Mirai tv'n og til den prisen ville jeg ta en sjekk på den. Fikk også solgt den Sony bakprosjeksjon for det samme som jeg ga for den så da hoppet jeg i det.

Dro ned til Ski for å se på Mirai hos et datafirma der - tok også med meg Xboxen da det sto i spesifikasjonen at den ikke hadde komponent men tok komponent via VGA. Fikk de først til å kjøre litt HD-klipp via pcen som var koblet til og WOW for et bilde

Koblet så til Xboxen og det fungerte helt knall. Jeg kjøpte tv'n der og da Heldgvis hadde jeg med en varebil for den esken hadde ikke gått inn i en vanlig bil

Så langt har jeg bare fått matet den med dvd og xvid - men skal snart bestille meg en Rapsody N35 mediaavspiller og da får jeg testet mer HD matriell - ser veldig frem til det.

Hvis ikke kan jeg si til dere som har kjøpt eller skal kjøpe. Slå ned bakgrunnsbelysningen til 0 - den står på 10 ut fra fabrikk oppsette og det medfører at det ikke blir godt svart nivå. Men etter å ha justert det så ble det helt knall og mye lettere å justere farger etc.

PS: teknisk spesifikasjon finnes på mirai.eu

Ha en knall god helg, håper det blir mange aktive på tråden etterhvert

Mvh
    Roffe

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett på denne TVen, men funnet ut at den er for dårlig på 1080p for mitt bruk. Mer info her: New unknown TV - Mirai DTL-642E500 (42" full HD) - AV Forums

Intermediate Okay sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pga. prisen denne nå kan skaffes til så *UP*-er jeg denne tråden i håp om at flere bidrar med erfaringer.

Mye god infor i denne tråden: Minhembio forum -> Mirai DTL-642E500

Flere tråder og info fra Detaljerad produktinformation om Mirai DTL-642E500

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •