LE46N71B/F71B Kjøpshjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LE46N71B/F71B Kjøpshjelp

Hei

Etter mange timer lesing opp å ned her på forumet i tråder finner jeg lite spesifikt innen min problemstilling. Jeg har pr. idag en Samsung 42" lavoppløst plasma, denne fungerer greit til tv-titting som jeg bruker den mest til. Men grunnet innbrenningsproblemer på xbox og at jeg har lyst på mediacenter lukter jeg nå på lcd.

Vil jeg bli fornøyd med en 46N71 eller 46F71 til tv titting på analogt kabel tv signal? jeg liker ikke etterslep. Og hvilken av disse er i tilfellet best?

Regner med begge er bra på dvd, xbox, media center o.l. Men som sagt ønsker jeg vurderinger ut ifra bruk på et analogt kabelnett.

Takker så mye for all hjelp.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Se egen tråd

Les denne tråden:
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...1-f71-m91.html

Der står alt du trenger.. Kort oppsummert anbefaler de fleste M71, særlig nå som prisen er så utrolig lav (se prisguiden)..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aragonjcw
    Les denne tråden:
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...1-f71-m91.html

Der står alt du trenger.. Kort oppsummert anbefaler de fleste M71, særlig nå som prisen er så utrolig lav (se prisguiden)..
    Litt vanskelig med M71 når han skal ha 46"....

Er du ikke avhengig av full HD går du for N71.Har selv 40" og en kamerat har 46N71.
    Etterslep vet jeg ikke, har investert i CanalDig sin HD tuner til parabol og det er bare helt konge.Anbefales,selvom utvalget enda er begrenset!
    Men jeg har brukt analog std tv antenne på TV2 og TVN før jeg kjøpte HD tunern, og det fungerte overraskende bra.Det er hverken best eller dårligst, men dess bedre kilder du har dess mere får du utnyttet disse skjermene!
    Angrer på at jeg ikke kjøpte 46", for den føles ganske mye større og bilde er fremdeles like bra

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •