Innkjøringsinnstillinger Panasonic plasma PV60

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Innkjøringsinnstillinger Panasonic plasma PV60

Idag eller i morgen kommer mitt nye 50" plasma TV Panasonic Th50-PV60 hjem til meg.

Er det noe spesielt jeg bør huske på ved innkjøringsfasen? Bør jeg stille alle verdier til ca 50% eller enda lavere? Setter pris på eksperthjelp og råd !!

Er det slik at etter ca 100 timer så kan en begynne å øke lysstyrke og kontrast gradvis?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme her, bare 42. Lurer på det samme ettersom jeg er amatør i faget.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke du trenger å gjöre det, men for sikkerhets skyld kan du redusere kontrast og brightness noe.
    100-200 timer bör holde i massevis.

Gratulerer med nye TV'er, gutter!
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Triks: Ikke se noe særlig på ZTV eller TV2 Nyhetene, Nyhetskanalen, CNN, God Morgen, Norge, eller BBC World de første par hundre timene, fór TVen med mest mulig random innhold, en full-widescreen DVD på repeat fire-fem timer om dagen er et jegertriks.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0