Lcd tv LG 37LC2 R/LG 37LC3R/ LG 37LC2RR

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lcd tv LG 37LC2 R/LG 37LC3R/ LG 37LC2RR

Skal kjøpe ny tv, står mellom disse tre. Hvilket er å foretrekke? Det ene har innbygget harddisk, men legger mest vekt på bildekvalitet. Skal brukes med signal fra kabeltv og pc.
    NetOnNet*- Europas første hjemelektronikkbutikk på nettet...

Takker for alle innspill!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LC3 har et mye renere og penere bilde enn lc2. rammen på lc3 er også pianolakk sort, mens den på lc2 er matt grå.

er 2 hdmi på lc3 kontra 1 på lc2. det er vel også litt viktig..?

skjønner ikke hvorfor lc2 skal være dyrere enn lc3 i den nettbutikken der. lc3 er et bedre apparat.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fenriz
    LC3 har et mye renere og penere bilde enn lc2. rammen på lc3 er også pianolakk sort, mens den på lc2 er matt grå.

er 2 hdmi på lc3 kontra 1 på lc2. det er vel også litt viktig..?skjønner ikke hvorfor lc2 skal være dyrere enn lc3 i den nettbutikken der. lc3 er et bedre apparat.
    Jeg har LC2R (42") og den har både pianolakk sort og 2 HDMI.
    Nedenfor er det linker til 37 LC2R og 37 LC3R så kan du sammenligne. Må bare si at jeg er veldig glad jeg valgte LC2R. En meget bra TV

Link :
    http://www.dinpris.no/#shopping:1|cid:1|gid:127|sid:651|pid:191959

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LC3 gir et marginalt bedre bilde, men fortsatt er LG sucky-sucky på sort (både plasma og LCD), til tross for at de har hatt LED-belysning/EEFL i over et år allerede. Samsung trykket til med dette først ved M91 først i november i fjor, men gjorde det til gjengjeld bra.

Jeg ville hoppet på 37LB2R, den er kommet nå, til rundt den samme prisen som en 37LC3R. 100Hz (veldig bra sådan, ikke like kunstig og fæl som på Samsung M71 og Philips 9731), bra design og zwei HDMI. Men fortsatt en taper på sort, desverre, har fysisk sammenlignet den med Toshiba 37WL68.

Den innebygde HDen i RR-modellene finner jeg personlig bare som et fordyrende element og på bekostning av ytelsen ellers.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er tv'en bestilt, ble 37lc3r.

Tok en runde på ekjøp, elprice, lefdal, expert og enda en elkjøp tidligere i dag for å se hva de syntes om apparatet og høre priser de kunne gi. Kom ned i 13995, lavere enn det ville de ikke gå...

Så nå får vi se om netonnet.no leverer som lovet, ikke handlet der før.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SveinE
    Jeg har LC2R (42") og den har både pianolakk sort og 2 HDMI.
    Nedenfor er det linker til 37 LC2R og 37 LC3R så kan du sammenligne. Må bare si at jeg er veldig glad jeg valgte LC2R. En meget bra TV

Link :
    http://www.dinpris.no/#shopping:1|cid:1|gid:127|sid:651|pid:191959
    Hva er forskjellen på LC2R og denne?

TV - LG 42LC2D - Finn beste pris hos Prisguide.no

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sgn
    LC3 gir et marginalt bedre bilde, men fortsatt er LG sucky-sucky på sort (både plasma og LCD), til tross for at de har hatt LED-belysning/EEFL i over et år allerede. Samsung trykket til med dette først ved M91 først i november i fjor, men gjorde det til gjengjeld bra.

Jeg ville hoppet på 37LB2R, den er kommet nå, til rundt den samme prisen som en 37LC3R. 100Hz (veldig bra sådan, ikke like kunstig og fæl som på Samsung M71 og Philips 9731), bra design og zwei HDMI. Men fortsatt en taper på sort, desverre, har fysisk sammenlignet den med Toshiba 37WL68.

Den innebygde HDen i RR-modellene finner jeg personlig bare som et fordyrende element og på bekostning av ytelsen ellers.
    LC2,LC3,LE2 er identiske tv'er produsert for forskjellige verdensdeler/markeder. Samme panel, samme bildebehandling, eneste forskjellene er eventuellt en hodetelefon utgang her og ikke der etc. De forskjellene folk har opplevd billedmessig er enten relatert til innstillinger eller signalkilde.

LB2r har et vesentlig forbedret sortnivå over LB1r grunnet tettere celle struktur som slipper igjennom mindre uønsket baklys. LB1r var ikke spesiellt mye å skryte av når det gjaldt sortnivå før den fikk en oppgradering mot slutten av produksjonen. (Gjelder bare 32" etter hva jeg har erfart)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PearlJam
    Hva er forskjellen på LC2R og denne?

TV - LG 42LC2D - Finn beste pris hos Prisguide.no
    Ifølge specs så har LC2D kun en HDMI, eneste forskjellen jeg kan se ut ifra specs. Ellers ser den helt lik ut.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •