Er det noen andre som har opplevd problemer med Philips 37PF9731? Jeg kjøpte mitt apparat på Elkjøp i oktober 2006 og har den siste måned opplevd horisontale områder på skjermen som er mørkere enn det skal være, samt et område ca midt på nederst på skjermen. I følge Philips Norge er dette ikke et kjent problem og TV'n må inn på reperasjon. Men, etter å ha søkt på internett og lest andre forum i England, Tyskland, Frankrike og Danmark, så er det tydelig at dette er et problem jeg tydeligvis ikke er alene om - og som det pt finnes ingen løsning på. Synes det er utrolig dårlig av Philips å levere et high-end produkt ut på markedet uten å ha testet det skikkelig.Det er nesten et halvt år siden de første meldinger om feilen dukket opp på nettet og sluttbrukere er ikke nærmere en løsning...

PJ

Links til andre forum med 37PF9731 problemer:

recordere.dk forum: Philips 9731 fejl på skærm & brummen

37PF9731 Backlight-Problem, Philips - HIFI-FORUM

Philips 37PF9731D/10 Thread! - AV Forums age=40

Philips Cineos 37PF9731D 37in LCD TV - TrustedReviews Forums ost8989

homecinema-fr.com : Voir le sujet - Philips 37pf9731d lcd full HD (à dalle Sharp) amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp; amp;postdays=0&postorder=asc&start=1020

PS: Jeg hadde en 37pf9986 tidligere og den hadde tilsvarende problemer med horisontale striper. Etter 4 turer til Strax for reperasjon fikk jeg til slutt hevet kjøpet..aldri mer Philips!!!