Standby modus Pioneer PDP507XA

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Standby modus Pioneer PDP507XA

Min Pioneer PDP507XA slo seg plutselig av. Prøvde etterpå å slå den på, men TV'en gikk da i standby modus, og et rødt lys står nå og blinker med hurtige intervall. Jeg får altså ikke slått på TV'en. Bare svart skjerm og dette blinkende lyset.
    Løsningen på dette problemet slik det står beskrevet i manualen funker ikke.
    Er det noen andre som har erfart dette? Finnes det noen kommando eller liknende som får TV'en ut av denne Standby Modusen?

Hvorfor har TV'en eventuelt gått inn i denne standby modusen? Ingen har trykt på noe, den har ikke vært utsatt for noe som skulle tilsi overoppheting eller liknende.

Bør jeg bare bytte den inn i en ny? (Elkjøp)

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hmm har du prøvd å ta strømmen helt av og på for så å prøve å slå på tv`en?
    Har aldri vært borti at den røde lysdioden skal blinke, men om ud tester å bryte strømmen helt for så å ta på tv vie den røde "on" knappen på fjernkontrollen elelr prøvde å gå rett til kanal 1.

(Det er jo 2 andre sintillinger som slår av tven utenom innsovingsfristenn, den ene slår av tven om den blir stående med statisk bilde i mer enn 15 minutter (om jeg ikek husker feil) samt en funksjon som slår av tv etter 3 timer om det ikke blir foretatt noe på tven.)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •