Lcd tv fra USA - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Revox

Her kan du se utgangen på anlegget mitt. Kan koble til VCR osv.. der vet ikke om den utgangen kan brukes? hvis du gidder kan du kikke litt der å se om du kan gi meg svar. Hadde vært helt kanon om du hadde maktet å gjøre det

http://www.bose.eu/EU/en/Images/LS18...tcm42-8921.pdf

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tygga
    Her kan du se utgangen på anlegget mitt. Kan koble til VCR osv.. der vet ikke om den utgangen kan brukes? hvis du gidder kan du kikke litt der å se om du kan gi meg svar. Hadde vært helt kanon om du hadde maktet å gjøre det

http://www.bose.eu/EU/en/Images/LS18...tcm42-8921.pdf
    Den enheten der kan ganske sikkert kobles til tv'en da den har omtrent alt av utganger og inganger. MEN den har ingen tuner så du må fremdeles ha en opptaker eller video maskin til å ta seg av det, men dette er kun reellt om du skal bruke analog kabel tv eller antenne signaler. Har du parabol eller Get digital f.eks bruker de normalt scart ingangen og da spiller det ingen rolle hva tuneren i tv'en er beregnet for. Her kan du bruke s-video istedet. Men tv'en må uansett støtte PAL. Og det tipper jeg ganske sikkert at den gjør. Men kan være lurt å få sjekket ut dette 100%. (selv min gamle Philips bilderørs tv støttet både NTSC og PAL.)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Revox

Tusen takk. Det var alt jeg trengte å vite. tusen tusen takk

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Revox

The TV allows you to select the video signal system compatible with your equipment. The Color System feature is only available for inputs 1/2 Video and Input 3. You can select from Auto, NTSC, PAL-M or PAL-N.

Det fant jeg ut. Holder det eller? me tanke på sånn koble til pc, xbox360 osv. Trenger man PAL støtte da også ? i så fall virker d som den støtter d for alle inngangene? eller trenger man ikke støtte på alle inngangene?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •