hjelp til kjøp av Tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hjelp til kjøp av Tv

Har en Pioner 2006 mod som jeg er blitt bortskjemt med når det gjeder bilde.Men har et problem ang kjøp av en ny tv 26-27" og en ny 32" som jeg skal ha på hytta.Blir jo ikke så mye brukt,men men.De anbefalte meg en 26" og en 32" Lg i dag til henholdsvis 7000, og 10000,.De sa den til 10000,kostet 15000, for en liten stund siden.Har meget god erfaring med firmaet etter som jeg har vært kunde der i alle år,og aldri blitt lurt.
    Hva anbefaler dere? Har jo ikke tenkt å kaste bort så masse penger på 2 tv er,men får jo ikke kjøpt biledrørs tv er,lengre med widescreen,så da så.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke noe om de LG-TVene du nevner, men hvis CRT kan være et alternativ (som jeg får inntrykk av) så tror jeg det er masse billig/gratis av den sorten på markedet, etterhvert som folk kjøper seg flatskjerm. (Jeg ga feks. nettopp bort min 29" Sony Trinitron). Søk på finn.no/torget feks.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De tv ene jag nevener er flat tv er,ikke rør tv.Jeg har parabol på hytta,og i hytten i sverige har de digitalt bakkenett,men kunne godt klart meg med en vanlig bred tv,men er jo ikke å få kjøpt.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, mulig jeg feiltolker litt her nå, men "vanlig bred tv" = "rør-tv" = "CRT" slik jeg tenkte, og hvis du tar til takke med en brukt TV av denne sorten så finnes det mye billig å få kjøpt, også med widescreen.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper at LG 26 og 32" er modellen: LX2, som jeg selv har (32) og kostet 16 lapper for ett år siden. Meget god tv, ulempen er liten innsynsvinkel. Søker du på LX2 får du flere tråder.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •