Toshiba 37WL66Z vs Panasonic TH-42PV60E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba 37WL66Z vs Panasonic TH-42PV60E

Klarer ikke å bestemme meg... Er usikker på hvor stor tv jeg trenger, er ca 3.5 m mellom sofa og tv. Med 42" Panasonic er jeg jo på den trygge sida, men den er ikke noe særlig stilig. Toshiba'n er litt mindre, men tar seg mye bedre ut. Skal først og fremst bruke den til vanlig tv-titting (kabel-tv), dvd, film fra PC. Hva ville dere valgt?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingrid
    Klarer ikke å bestemme meg... Er usikker på hvor stor tv jeg trenger, er ca 3.5 m mellom sofa og tv. Med 42" Panasonic er jeg jo på den trygge sida, men den er ikke noe særlig stilig. Toshiba'n er litt mindre, men tar seg mye bedre ut. Skal først og fremst bruke den til vanlig tv-titting (kabel-tv), dvd, film fra PC. Hva ville dere valgt?
    Hvis du skal bruke den mye med PC ville jeg ikke valgt noen av disse. Toshiba støtter ikke 1:1 pixelmapping og Panasonic har avlange pixler og støtter heller ikke 1:1 pixelmapping.

Ville sett på Samsung N71 eller M71 serien om budsjettet tilater det. Har selv en Samsung LE-32N71 som jeg er kjempefornøyd med. Denne støtter pixelmapping via vga inngangen fra PC noe som gjør at man får KNALLSKARPE og flotte bilder.

En kompis har Toshiba TV'en du nevner og den gir flott bilde, men vi har ikke klart å få et spesielt bra bilde fra PC på den. Enten må man kjøre lav oppløsning, ellers så blir bildet strukket, eventuelt blir bildet så stort at deler av det kommer utenfor. Dette er pga manglende pixelmapping.

Håper du ble litt klokere og ikke for mye forvirret

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk for rådet!

Synes jeg tøyer budsjettet med den Panasonic'en allerede, men du ga meg noe å tenke på...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •