Samsung PS-42Q7H (problem... banding) - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer toppe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei

Jeg har tittet litt i SM på min 50-Q7H og under det første valget som er "Calibration" så står det failed på både "AV-calibration" og på "DTV-calibration"

Noen som vet hvorfor dette skjer, og hvilke konsekvenser det har?

Newcomer Marky Mark sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marky Mark
    Eg forstår ikke helt ka du mener. Om jeg skiftet noe i kontrasten/brighteness SM? eller om jeg skiftet kontrasten/brightness eller i ms(millisekund/ettersporing) funksjoner??

Forresten, jeg er ennå ikke helt fornøyd med bildet på tv'en min. Jeg har stilt i hvit funksjoner i SM, sånn som Benkern og har funksjonene som kontrast, lysstyrke, skarphet, farge og fargetone sånn som jackant. Bare litt annerledes, Har et bilde der det står hva jeg har stilt det som, men det er litt skurring i bakgrunnen av menyen fordi her så har vi så dårlig signal pga at vi bruker midlertidig anetene. Men der jeg ikke er helt fornøyd er når jeg spiller av Dvd'er på DVD spiller. Jeg har en helt ny Sony dvd spiller med oppskalering og bruker en Supra HDMI kabel. Har noen noken tips eller ideer for å forbedre bilde?
    Kan noen hjelpe meg ut her, med denne forrige posten??

Newcomer Marky Mark sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jackant
    Har ingen anelse kan hende den ikke gjør noe som helst og at det bare er jeg som tror det blir bedre med den på 01.

Hadde du skift i kontrasten/brightness i noen ms før du slo av DNIe?

Eg forstår ikke helt ka du mener. Om jeg skiftet noe i kontrasten/brighteness SM? eller om jeg skiftet kontrasten/brightness eller i ms(millisekund/ettersporing) funksjoner??

Forresten, jeg er ennå ikke helt fornøyd med bildet på tv'en min. Jeg har stilt i hvit funksjoner i SM, sånn som Benkern og har funksjonene som kontrast, lysstyrke, skarphet, farge og fargetone sånn som jackant. Bare litt annerledes, Har et bilde der det står hva jeg har stilt det som, men det er litt skurring i bakgrunnen av menyen fordi her så har vi så dårlig signal pga at vi bruker midlertidig anetene. Men der jeg ikke er helt fornøyd er når jeg spiller av Dvd'er på DVD spiller. Jeg har en helt ny Sony dvd spiller med oppskalering og bruker en Supra HDMI kabel. Har noen noken tips eller ideer for å forbedre bilde?

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •