Spørsmål ang plasmaTV og bordstativ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål ang plasmaTV og bordstativ?

Hei.

Har bestillt en 50"plasma TV fra elkjøp nå,og det jeg ble litt forvirret av var han fyren jeg kjøpte TVen av,han sa at når jeg skulle feste bordstativet så måtte jeg ikke legge Tven ned i liggende stilling for da kunne den bli ødelagt.

Stemmer det?,syntes det hørtes litt rart ut at tven ikke kunne legges ned,men iogmed at dette blir min første plasmatv så har jo ikke jeg peilingops: .

Noen av dere som vet om Tven kan legges ned eller ikke?

Blir jo ganske så tungvindt og feste et borstativ under TVen når den står vel.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man bør vel uansett være to stk. for å montere et bordstativ, og kan ikke se for meg at det skal være noe problem å gjøre dette med tv´en stående. Jeg har ihvertfall aldri hatt noe problem med dette.

Hvilken Tv er det da?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det sies at plasmaen kan knuses av sin egen vekt om du legger den ned, sjangsen er seff liten.. men tilstede.. så da burde man jo kanskje ikke leke med "ilden"

lett å sette den på et bordstativ... det er et høl under TVen som bordstativet skal settes ned på... går jo nestn på skinner.. så om dere er to personer som skyver plasmaen ned på stativet funker det 110%

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    WOW.. lurer på hvor mange sek du var før meg janry, hehehe

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og nei...Det er ikke noe problem at en plasma-tv legges ned. Det tåler bare mindre da. Hvis man ser i brukermanualen på de nyeste Pioneer plasmaene står det faktisk at du skal legge den ned når du monterer veggstativet.

Det er vel helst under transport at det er skummelt at plasma-tv´er ligger.

Edit: det er bra vi er ivrige tiiim:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Reagerte på dette selv da jeg skulle montere foten på min PV60. Det sto i installasjonsmanualen at man skulle legge et laken utover gulvet og legge TVn med skjermen ned oppå lakenet. Tok ikke sjansen på det, og så heller ikke behovet, da to stykker lett kunne løfte TVn opp på foten og monteren den.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen problem. Jeg brukte fot på min Plasma den første tiden før jeg hengte den på vegg. Bare å legge den forsiktig på f.eks sengen når du skrur på stativet,for det monteres jo som vi vet på baksiden av Plasma'n. Dette er ikke ett problem.. Er heller ikke ett generellt problem å frakte en Plasma liggende. Legg den på ett mykt underlag med billedsiden opp og frakt i vei.. Men selvfølgelig,kjør forsiktig

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •