Hva er best av

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva er best av

Philips 32PF7331 Og Samsung LE32R72B

Edit: Oi, hvordan klarte jeg å paste inn philips to ganger? *redigert*

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også spurt litt på forumet her ang 7331, men da 37'.. Lite respons å få. Jeg har vært flere turer å sett på 37'/40' utgavene av disse skjermene, og jeg klarer nesten ikke se forskjell. Nå er ikke jeg noen ekspert på tv'er og hvordan bildet skal være, men som vanlig dødelig så klarer jeg ikke se forskjell.. Jeg vet at lyden på LE40R72 er veldig dårlig, men det har man kanskje anlegg til... For min del, så blir det rett og slett prisen som avgjør, ettersom jeg syntes de var så like. Og da blir det nok Philipsen. Skal ned å handle etterpå...
    Vær obs på at philipsen kun har DVI/HDMI for PC, så man må bruke den ene HDMI inngangen til pc'en.

Vil tro at 32' er like som de jeg har referert til.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiodude
    Ingen?
    naboen har philipsen i 32"utgave. med gjennomsnittlig gode UPC-signaler ser TV'n bra ut. Men personlig synes jeg Toshiba WL66 har et bedre bilde enn både i 32" og 37" enn både R-modellen til samsung og 7-serien til philips.
    billig er den også. under 8kkr i 32" for tida.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skullerud
    naboen har philipsen i 32"utgave. med gjennomsnittlig gode UPC-signaler ser TV'n bra ut. Men personlig synes jeg Toshiba WL66 har et bedre bilde enn både i 32" og 37" enn både R-modellen til samsung og 7-serien til philips.
    billig er den også. under 8kkr i 32" for tida.

Det eneste som gjør meg litt skeptisk visstnok er: "ikke mulig med forskjellige bildeinnstillinger på inngangene" ifølge en test på dingz.no (Toshiba 32WL66Z)

Betyr ikke at det er umulig å finjustere inn kontrast, lys, kontrast osv.?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det eneste som gjør meg litt skeptisk visstnok er: "ikke mulig med forskjellige bildeinnstillinger på inngangene" ifølge en test på dingz.no (Toshiba 32WL66Z)

Betyr ikke at det er umulig å finjustere inn kontrast, lys, kontrast osv.?
    Jeg tror du misforstår litt. Det de prøver å si i den testen er vel at det ikke er mulig å stille inn forskjellige bildeinnstillinger for de forskjellinge kildeinngangene (antenne, vga, dvi, hmdi).

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, jeg skjønner. Men hvordan er tven som htpc skjerm?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, jeg skjønner. Men hvordan er tven som htpc skjerm?
    er ikkeno 1:1pixelmapping SVJV.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    32WL66Z har 1:1 pixm. via hdmi

kilde: pixelmapping » Toshiba TVs

guide: pixelmapping » Guide to 1366x768

Jeg vurdere denne selv til min mor. Noen som har sammenlignet denne med Sony S2000 eller LG LB2?

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg så Toshiba 32WL66Z (eller var det 37"?) i butikk foret med HD signal. Butikksjefen var svært opptatt av det nye avspillingsanlegget de hadde fått, med splittere til flere tusen kroner som gjorde bilde tilnærmet likt på alle skjermer, og det så unektelig bra ut på selv noen billigskjermer.

MEN, Toshibaen så ikke ut til å takle dette (mener å huske dette var 1080p) og det så grøtete, og ikke spesielt bra ut. Butikkeieren var påpasselig med å påpeke at dette ikke var juks, men at de hadde gjort så godt de kunne på samtlige skjermer.

Så:
    Om _jeg_ skulle kjøpt denne skjermen, ville jeg bedt om å teste den omhyggelig først...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xvani
    jeg så Toshiba 32WL66Z (eller var det 37"?) i butikk foret med HD signal. Butikksjefen var svært opptatt av det nye avspillingsanlegget de hadde fått, med splittere til flere tusen kroner som gjorde bilde tilnærmet likt på alle skjermer, og det så unektelig bra ut på selv noen billigskjermer.

MEN, Toshibaen så ikke ut til å takle dette (mener å huske dette var 1080p) og det så grøtete, og ikke spesielt bra ut. Butikkeieren var påpasselig med å påpeke at dette ikke var juks, men at de hadde gjort så godt de kunne på samtlige skjermer.

Så:
    Om _jeg_ skulle kjøpt denne skjermen, ville jeg bedt om å teste den omhyggelig først...
    Jeg kjøpte Toshiba tven, uten å teste den først, jeg angrer ikke på det.

Utrolig bra bilde via hdmi. Har kun testet via macbooken, men det ble utrolig flott. Jeg er også imponert over hvor bra de analoge tv-signalene er, men gleder meg selvfølgelig til det digitale bakkenettet.

At man ikke kan ha egne bildeinnstillinger for hdmi, komponent,scart osv er jo selvfølgelig litt negativt, men det går bra, bortsett fra det er jeg kjempefornøyd.

Og til det med grøtete bilde. Det kan umulig ha vært 32 modellen, for jeg har testet 2 Hd-trailere i 1080P (Chronicles Of Narnia og King Kong), og det fungererte ypperlig her, ikke noe "grøt" her.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •