32" LCD til under 9000 - valg ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active cozmo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

32" LCD til under 9000 - valg ?

Er på jakt etter en tv nr2 til husholdningen Fra før har vi en Sony 40KDL-W2000 i stua - så vi er kanskje litt bortskjemt med gode bilder, kontrast og sortnivå.

Denne gangen er budsjett viktigst - men ønsker selvsagt mest for penga :-) Holder med 1 stykk HDMI (men 2 er kjekt for fremtiden selvsagt).

Hvilke 32" bør jeg kikke på ?

Har sett meg ut :
    - Panasonic Viera 32" LCD-TV TX-32LE60 (noget ubeskrevet blad for meg...men gunstig pris )
    - Sony Bravia 32" LCD-TV KDL-32U2000 (har dog lest litt negative ting om bildekvaliteten på denne ? )
    - Philips 32" LCD-TV 32PF5331
    - Toshiba 32" 32WL66Z (Lillebror til testvinneren 37WL66Z, best i test Lyd&Bilde 10 2006....Virker jo veldig bra dette ?)....

Ellers er det jo alle de ulike samsung'ene - LE32R71B , LE32R72B, LE32S71B, LE32S71, Samsung LE32T51B ..

Alle innspill mottaes med takk

cozmo

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde samme problem for en måned siden, men endte opp med 32wl66z, og er superfornøyd. Hvis det står mellom disse, så er det ingen tvil.

Active cozmo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av basecoat
    Hadde samme problem for en måned siden, men endte opp med 32wl66z, og er superfornøyd. Hvis det står mellom disse, så er det ingen tvil.
    Hei - tusen takk for svar - det var fint å høre at du er fornøyd med Toshibaen. Ser ut til at det blir den

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •