32"/37" plasma/lcd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

32"/37" plasma/lcd

Hei, har lest masse og blitt like mye forvirra.

Jeg vil ikke bruke altfor mye penger på en ny tv nå, siden jeg er ganske sikker på at den kommer til å bli utdatert like fort som jeg får pakket den ut. Har noen kriterier og håper noen kan hjelpe meg på vei.

- Brukes mest til tv-titting gjennom analoge signaler (kommer nok en digital dekoder etterhvert)
    - Blir også en del filmer fra DVD-filmer enten som DivX eller DVD.
    - Skal snart gå til innkjøp av dreambox og vil da motta signaler fra en parabol.
    - En sjelden gang kobler jeg på bærbaren og ser på nedlastede filmer derfra.

Jeg kommer nok ikke til å bruke TV'en til data-bruk sånn som surfing eller å spille spill fra data. Men en Xbox brukes i ny og ne.

- Jeg kan unngå høyttalere da lyd kan spilles gjennom receiver.
    - Designmessig hadde det vært fint om den ser bra ut. Helst noe som tar seg bra ut med høyttalere i svart pianolakk.

Budsjettet har jeg satt til ca 10.000 siden jeg da kan ta meg råd til noen nye fronthøyttalere. Men hvis det er gode begrunnelser og mye forskjell er jeg villig til å strekke på budsjettet.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg trordu burde lese litt om panasonicpv60 på forumet her.denfårvannvittigmye skryt og skalvære det beste for den prisen da.denligger litt over budsjettet ditt,denkoster ca 14k.jeg har bestilt den i dag og det er utifra alt skrytet den får her på forumet så jeg har ikke sett bildet på den selv.
    37 og 42" koster også det sammehosfeks mpx.no.
    les litt om den så tror jeg du får lyst på den

Newcomer Helgenen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp kjøpt meg en 37pv60 Panasonic, her meget godt fornøyd. Expert kjørte kamanje til 12999.- Hadde gått lenge å vurdert men mente at dette var en god pris på en tv som hadde fått mye positiv omtale, både her på forumet og i blad. Som deg bruker jeg ikke tv til spill og ren pcbruk. Kun til vanlig tv-titting og dvdfilm.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •