37" til max 10 000 uten sidehøyttalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

37" til max 10 000 uten sidehøyttalere

Skal hjelpe min søster med valg av TV. Den skal vel stort sett bruke til digital parabol, DVD og generelt vanlig bruk. Kanskje også et medie center når slikt blir mer vanlig blant mindre teknologisk interesserte. Godt bilde sammen med digitale kilder og mest mulig innganger er selvsagt en fordel.

Dette sier hun selv:

Jeg tror vi har plass til 37" TV, men da må den være så smal som mulig. Dvs. ikke høyttalere på siden (slik som den Philips som er på tilbud for 8995 på elkøp denne uken). Det er en Hitachi 37" som vi har plass til (37LD8600), og som jeg tror er en bra TV. Den kostet 9995 på elkjøp nettbutikk, men ikke på lager nå. Dyrere enn det vil jeg ikke. Vi trenger jo veggfeste med sving i tillegg, og det koster fort 2-3000kr.

Hun er i tillegg bekymret for nettbutikker med tanke på frakt og service ved feil...

Hva med veggfeste?

Tips mottas!

Newcomer bele sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mye å velge i, men 10k er en vanskelig pris klasse.. Får mange gode 32" panel for under 10k. På alle norske websjapper så er retur ordningen akkurat lik som alle andre butikker, minuset er at du må sende den tilbake per post. Viktig å ta vare på orginal embalasjen en stund..

Personlig så liker jeg LG og Samsung sine paneler, har hørt mye bra om Sharp og Toshiba og.. hehe :-)

Jeg ville tatt en titt på shg.no, pleier å ha ganske bra priser der :-)

Forresten, sjekk ut denne: LG 37LB2R, 37” LCD TV, den ligger op 12.590 på shg.no (litt over prisklassen, men hun kan vell strekke seg ..... litt hehe) Har selv lb2r panelet i 47" og er kjempe fornøyd med det! :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ivan Drago
    Skal hjelpe min søster med valg av TV. Den skal vel stort sett bruke til digital parabol, DVD og generelt vanlig bruk. Kanskje også et medie center når slikt blir mer vanlig blant mindre teknologisk interesserte. Godt bilde sammen med digitale kilder og mest mulig innganger er selvsagt en fordel.

Dette sier hun selv:

Jeg tror vi har plass til 37" TV, men da må den være så smal som mulig. Dvs. ikke høyttalere på siden (slik som den Philips som er på tilbud for 8995 på elkøp denne uken). Det er en Hitachi 37" som vi har plass til (37LD8600), og som jeg tror er en bra TV. Den kostet 9995 på elkjøp nettbutikk, men ikke på lager nå. Dyrere enn det vil jeg ikke. Vi trenger jo veggfeste med sving i tillegg, og det koster fort 2-3000kr.

Hun er i tillegg bekymret for nettbutikker med tanke på frakt og service ved feil...

Hva med veggfeste?

Tips mottas!
    Jeg regner med at du har fortalt henne at det er bedre med en god 32" enn en dårlig 37" til samme pris?
    Toshiba har jo sin LW66. Det tror jeg faktisk er et veldig bra valg.
    testvinner i 37"klassen i lyd og bilde i oktober, mens den enda kostet 20kkr.

37" får du for under 11kkr hos stretto.no, men de har 1 ukes leveringstid. haster det kan du få den fra feks mpx for 1kkr mer.
    Hardware.no - Prisguide - TV - Toshiba REGZA 37WL66Z

32" har bla amenito og mpx på lager for under 8kkr.
    Hardware.no - Prisguide - TV - Toshiba REGZA 32WL66Z

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •