32" til 7000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: 32" til 7000

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

32" til 7000

Jeg skal snart flytte inn i en ny leilighet. der er det digital kabel... Jeg vil da kjøpe meg en flatskjerm på 32" som det skal være mulig å koble til en pc'en og koste meg rundt 7000. Siden det er så sinnsykt mange å velge mellom, så spør jeg dere som har greie på det:

-Hvilken lcd tv på 32" som koster rundt 7000 er best og den du får mest av for pengene... Kom med innspill, erfaringer og bilder hvis du vet noe.

Tusen takk for hjelpen

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FAInightfox
    Jeg skal snart flytte inn i en ny leilighet. der er det digital kabel... Jeg vil da kjøpe meg en flatskjerm på 32" som det skal være mulig å koble til en pc'en og koste meg rundt 7000. Siden det er så sinnsykt mange å velge mellom, så spør jeg dere som har greie på det:

-Hvilken lcd tv på 32" som koster rundt 7000 er best og den du får mest av for pengene... Kom med innspill, erfaringer og bilder hvis du vet noe.

Tusen takk for hjelpen
    Vet ikke, men jeg tror dette er et veldig godt valg til den prisen: Elkjøp - Panasonic 32" LCD-TV

Ganske sikker på at det hadde blitt den på meg skulle jeg ha kjøpt 32" lcd i dag.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FAInightfox

Tusen takk for hjelpen

MPX selger Toshiba LW66 32" for rett under 8kkr. Det er jo lillebror til 37"ern som fikk så god kritikk i lyd og bilde, og som nettopp har vært solgt for latterlige 12kkr (ned fra 20kkr i november).

Newcomer sigurd90 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung lager vel brukbare LCD tver. Koster rett under 7000,- på Hi-Fi klubben SAMSUNG LE-32S71B LCD TV

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For 7k er det bare ett alternativ og det er Toshiba LW66!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •