Lg 50 Pc 1 R

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13

Tråd: Lg 50 Pc 1 R

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lg 50 Pc 1 R

var innom elkjøp å så på denne i dag.så veldig bra ut.men fikk bare sett den på dvd signal der.noen her som har denne eller vet om noe mer info om denne?

så jo bra ut.pris ca 30.000kr.

takker

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cosworth23
    var innom elkjøp å så på denne i dag.så veldig bra ut.men fikk bare sett den på dvd signal der.noen her som har denne eller vet om noe mer info om denne?

så jo bra ut.pris ca 30.000kr.

takker
    meget bra TV, god på tv-signaler. litt dyrt med 30k... 23k på netshop og deal.
    les tråder om PC1R(R), 42"erene er like, minus størrelse :-)
    jeg har 42PC1RR og er MEGET fornøyd!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også 42PC1R og er veldig fornøyd med den. Skarpt og fint bilde, god PC kompabilitet (1:1 pixelmapping på begge HDMI + VGA) og pent design.

Var innom Elkjøp på Storo Storsenter her om dagen, og da hadde de koblet opp et HD-signal på 50PC1R. Imponerende bilde. Bor du i Oslo bør du ta deg en tur innom der for å se.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker..

er bra de er bra på tv signaler.er mest dt jeg blir bruke den til.og en del dvd.men ikke så veldig mye spilling.

stemme det at det er to utgver av denne?
    noen har to R til slutt i stedet for en. så på komplett.dervar prisen c 1000k mer for den med to R til slutt.

det var jo mye billigere der da ja.hvor mye ga dere for deres 42" a?
    for denne 50" bør vel være en del dyrere,for at bilde skal bli bedere,eller?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    To R-er betyr at det er en innebygd 80GB harddisk-opptaker.
    50"eren er dyrer pga større skjerm, samme oppløsning, samme elektronikk (vil heg tro), men på en større flate. Bildet blir bedre på 42". 42"eren får du får 14-15000.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg også er veldig interesert i den 50"LGen.

Lurte bare på om dere som har den TVen kan fortelle meg hvordan svart nivået er på den TVen,er det sån greit eller er det sån at det går mot grått?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michaelk
    Jeg også er veldig interesert i den 50"LGen.

Lurte bare på om dere som har den TVen kan fortelle meg hvordan svart nivået er på den TVen,er det sån greit eller er det sån at det går mot grått?
    Sortnivået er ikke like bra som på Panasonic PV60 eller de beste fra Pioneer, MEN det er bedre farger, mye mindre refleksjon, og mer naturlige bilder. Sortnivået er bra, helt i toppklassen, bare mye ramaskrik fra Panasonic fans at det på LGen er dårlig, det er bare det at det er helt ekstremt bra på Panasonic.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hallo,
    jeg har 50'' pc1r, sortnivå er ikke det beste, pio og panasonic er hakket bedre, men ikke nok til å betale 10 lapper mer, dessuten syntes jeg som en over her at lg har bedre farger. Men det beste med denne skjermen er at den pixelmapper 1:1 over hdmi. Brukte lørdagen på å hjelpe en kompis som har Pioneer 507 og nettopp kjøpt htpc og koble opp, dette måtte gjøres via vga, og ble langt unna bilde jeg får på min skjerm.
    Min personlige mening er også at det er dumt å bruke for mye penger på skjerm nå (så sant man ikke har for mye) hverken lcd eller plasma er "ferdig" ennå og det betyr at for oss som er litt mer enn middels interessert blir det kjøp av ny skjerm om ikke mange år..

Mvh
    Stig

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jantoreg
    To R-er betyr at det er en innebygd 80GB harddisk-opptaker.
    50"eren er dyrer pga større skjerm, samme oppløsning, samme elektronikk (vil heg tro), men på en større flate. Bildet blir bedre på 42". 42"eren får du får 14-15000.
    42" bruker enkelt front glass, 50" bruker dobbelt, ellers er oppløsningen 1366x768 på 50pc1r. Har sett lavere pris hos min elkjøp enn oppgitt her

Newcomer JackTheRipper sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

LG 50PC1R(R) Jeg skal også ha en slik.... forutsatt...

Enkelte Elkjøp har den til 19.990,- nå (begrenset antall) men det er vel bare å følge med litt.

Dersom jeg skal få lov av kona å investere, må jeg skru hærligheten på veggen, og det er det eneste kriteriet stort sett hun har.... Lar det seg gjøre??? Den veier jo 50+, og jeg har gipsvegg.... Det er jo spikerslag da... Tar jeg sjansen? Er det noe problem?

Noen??

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JackTheRipper
    Enkelte Elkjøp har den til 19.990,- nå (begrenset antall) men det er vel bare å følge med litt.

Dersom jeg skal få lov av kona å investere, må jeg skru hærligheten på veggen, og det er det eneste kriteriet stort sett hun har.... Lar det seg gjøre??? Den veier jo 50+, og jeg har gipsvegg.... Det er jo spikerslag da... Tar jeg sjansen? Er det noe problem?

Noen??
    Hei
    Dette er ikke noe problem.
    Eg har denne tvn på vegg. Kjøpte skikkelige gips-skruer, og hengte tvn midt over spikerslag. På spikar-slaget brukte eg grovare tre-skruer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var og tittet på denne tv hos BRL Electronics på Nordby i dag!!Riktig bra bilde!!

De tok 19900 sek, Ferdig momst inn i Norge ca 18000!!

Newcomer ehook sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

LG50PC1RR til 15k!

Det dumpet ned reklame i posten min i går. Så at expert nå tilbyr LG 50" PC1RR (den med 80GB HDD) til 14999,-
    Mulig jeg går for denne siden dette virker som et bra kjøp og har den i tre år før jeg da går over til en ca 60" Sony OLED skjerm...
    Eneste bekymring er Disney toon channel med knallrød mikkemus-logo.. hehe

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •