TH-PV60 nå eller vente på TH-PX70 ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Arrow TH-PV60 nå eller vente på TH-PX70 ?

Hva synes dere er det lureste av å kjøpe en Panasonic TH-PV60 nå til ca 14KNOK eller vente på evt. TH-PX70 , eller at TH-PV600 faller litt i pris? Er det rett og slett verdt det å betale mer enn 14 KNOK for PV60 så lenge denne får så gode kritikker? Gjerne litt råflott å kjøpe dyrere bare for designet.....hva synes dere?

En liten ting som irriterer meg er at foten som følger med på Panasonic TH-PV60 er den stykke "H" formede foten og ikke den smekrere "Rombe"-formede som finnes på alle bildene. :twisted:

Newcomer Heimdal666 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    problemet med å vente er at det bestandig kommer ett nytt produkt eller som snart kommer og man blir gående å dra ut tiden grunnet minimale endringer.(been there,done that):???: :-D

tror det lønner seg med pv60 siden det er det samme panelet i begge. er markedsføring hvor man segmenterer forskjellige produktklasser... eksempel er aeg vaskemaskin 2995,- og en mer avansert aeg vaskemaskin 5995,- har begge ca 90% av samme innhold og vasker like bra. tror det er mye av det samme med pv600 og pv60, mange sier jo de synes pv600 er en penere plasma...:?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det lønner seg ALLTID å vente, men gud så kjedelig det er.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Heimdal666
    tror det lønner seg med pv60 siden det er det samme panelet i begge.
    Det er samme panel i PV60 og PV600, nytt panel i PX70.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig satser jeg på PV-900, og beholder den jeg har i ventetiden.

Newcomer Heimdal666 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Det er samme panel i PV60 og PV600, nytt panel i PX70.
    jepp det derfor jeg bare sammenlignet pv60 og pv600

Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sundman
    Hva synes dere er det lureste av å kjøpe en Panasonic TH-PV60 nå til ca 14KNOK eller vente på evt. TH-PX70 , eller at TH-PV600 faller litt i pris? Er det rett og slett verdt det å betale mer enn 14 KNOK for PV60 så lenge denne får så gode kritikker? Gjerne litt råflott å kjøpe dyrere bare for designet.....hva synes dere?

En liten ting som irriterer meg er at foten som følger med på Panasonic TH-PV60 er den stykke "H" formede foten og ikke den smekrere "Rombe"-formede som finnes på alle bildene. :twisted:
    Å vente er bortkasta tid. Hvis du venter på noe bedre, så vil du vente til du dør. Finn ut når du vil ha tv og kjøp en. Det kommer alltid ny teknologi. Men i spørsmålet ditt om å vente på pv70, så er kanskje ikke det så dumt. Men ikke regn med at den kommer før sommeren. Og den kommer til å bli veldig dyr i starten. Husk at pv60 kosta over 20 tusen når den kom. Og tror nok pv70 vil ligge på omtrendt lik pris.

14 tusen for pv60 er et røverkjøp! SÅ mye tv man får for så lite penger. Helt utrolig. Men hvis ikke penger er noe problem for deg og du kan vente inntil et halvt år, så hadde jeg gått for pv70. Men ellers så hadde jeg kjøpt pv60.

Det følger ikke med fot på pv60. Bare noen ganger det og da heter den pv60eh.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xdim
    Husk at pv60 kosta over 20 tusen når den kom. Og tror nok pv70 vil ligge på omtrendt lik pris.
    Billigste PV60 kostet vel 18k ved lansering, til sammenligning kostet vel PV500 over 30k på samme tidspunkt? Jeg siterer fra den nevnte svenske siden:
    PV60 har en längre tid varit den mest eftersökta platta tv:n i Sverige. Priset har sjunkit rejält och nu får man betala runt 17 000 kronor för en 42 tums HD-ready PV60. [...] PX70 kommer att kosta mellan 17-19 000 kronor i butik.
    Jeg hadde personlig ikke vært i tvil hvis PX70 kostet 2000 ekstra, jeg hadde kjøpt den (med mindre man trenger TV akkurat nå).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •