Er Tv`n ødelagt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er Tv`n ødelagt?

Heisann.

Kameraten min har kjøpt seg ny 37t Lcd Tv, å når han frakta den hjem så hadde han lagt den ned i bagasjerommet!?!

Han kobla den opp, men det var bare en masse rare farger, ikke ordentlig bilde. Lyden var der.

Jeg har hørt at man ikke skal legge ned Plasma Tv, men gjelder det også Lcd Tv? De nevnte visst ikke noe om det i butikken der han handla... (Noe jeg mener de absolutt skulle opplyst om!!!!)

Håper noen kan svare på dette.

Mvh
    Dboy.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dboy
    Heisann.

Kameraten min har kjøpt seg ny 37t Lcd Tv, å når han frakta den hjem så hadde han lagt den ned i bagasjerommet!?!

Han kobla den opp, men det var bare en masse rare farger, ikke ordentlig bilde. Lyden var der.

Jeg har hørt at man ikke skal legge ned Plasma Tv, men gjelder det også Lcd Tv? De nevnte visst ikke noe om det i butikken der han handla... (Noe jeg mener de absolutt skulle opplyst om!!!!)

Mvh
    Dboy.
    Det hadde jeg ikke opplyst om, heller sagt at han har fulgt merkingen på esken og er uforstående til at den kan ha ligget nede.

Jeg kjøpte tv på komplett og ble gjor oppmerksom på det ved å lese bruksanvisningen som jeg lastet ned før jeg fikk tv`n.

Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dboy
    Heisann.

Mvh
    Dboy.
    Gjør ikke noe å frakte en LCD liggende. En plasma derimot er så tung at den kan knuse under sin egen vekt.

Spørs om du bare har fått et ødelagt produkt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han var å leverte tilbake Tv`n dagen etter, å han skulle få ny. Så da ordner det seg nok. Men takker for svar!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xdim
    Gjør ikke noe å frakte en LCD liggende. En plasma derimot er så tung at den kan knuse under sin egen vekt.

Spørs om du bare har fått et ødelagt produkt.
    Så hvis en LCD skjerm og en plasma skjerm (begge i la oss si 40") som veier like mye, har da disse to skjermene like lett for å ta skade av å bli fraktet liggende?

Det var jo en diskusjon om nettopp dette for en tid tilbake der det ble konkludert med at lcd og plasma er ofte like tunge, eller noen ganger til lcd sin favør.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •