Ny TV - MAX 17'000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Psycho Mantis sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny TV - MAX 17'000

Jeg har jo fundert mye på LE-40M71B som koster rundt 20'000, og kom nesten frem til en konklusjon helt frem til at brodern (som jeg spleiser med) ikke var villig til å bruke så mye som 10'000 kroner. Dermed tenkte jeg at jeg skulle gå hakket ned, og heller bruke 17'000 kroner, og selv det er jo mye penger, men det er nå noe billigere. Tanken var dermed å gå for LE-40N71B, som jeg bl.a. har sett til 16'990 på bl.a. Computer City og Siba. Spørsmålet er om dette er et godt kjøp, eller om det er andre TV-er jeg heller bør vurdere? Siden TV-en skal gå mye spilling, og muligens noe PC, ser jeg gjerne at jeg velger LCD. Har jo hørt at det er minimale forskjeller mellom LE-40M71B og LE-40N71B - er det noen annen forskjell enn at LE-40M71B har 100Hz? Har hørt at de har forskjellige panel?

Noe jeg også lurer på, er om LE-40N71B har 1:1 pixelmapping? Har hørt LE-40M71B har det, så det er derfor jeg lurer.

Anbefal gjerne andre LCD-skjermer, men merk deg at TV-en må ha svarte border/kanter når den stilles i 4:3-format (foreldrene mine har en LG-skjerm, og der blir det grå border/kanter, noe som er fryktelig plagsomt). Det må også være en 40"-skjerm, eventuelt 37".

Takker for alle svar.

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Psycho Mantis

Anbefal gjerne andre LCD-skjermer, men merk deg at TV-en må ha svarte border/kanter når den stilles i 4:3-format (foreldrene mine har en LG-skjerm, og der blir det grå border/kanter, noe som er fryktelig plagsomt).
    Du kan stille det til å blir sort på LGen... Søk litt på forumet så finner du oppskriften. ("holde inne noen knapper når TVen startes opp osv." eventuelt les brukermanualen)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du bør kikke på Sharp 37" XD1E
    Den går for 16990 på Kjøp Sharp LC37XD1E 37" LCD TV i Full HD 1920x1080 glossy svart hos yaTack.no

Hva slags spilling er det snakk om? X360 eller PS3?
    XD1E støtter bare 1080P over HDMI, maks på komponent er 720P

Det er en tråd om den her i forumet
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...ll-hd-lcd.html

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •