Panasonic 42PV60E eller Samsung LE-M71B - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av rogema
    Dette er jo bare tullprat!
    Javel. Så du kan se på LCD skjerm helt fra siden du da? Da er du er en de få der ute i verden.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pv60 er absolutt et godt valg, men nyere LCD står ikke noe tilbake for Plasma når det gjelder bildekvalitet. Sortnivået på min Sharp 42XD1E er også meget bra.
    Meget bra ja, men ikke godt nok nok enda. Desverre!

Active rogema sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xdim
    Javel. Så du kan se på LCD skjerm helt fra siden du da? Da er du er en de få der ute i verden.
    Det går helt fint å se på denne tv'n i fra siden. Kan nesten ikke skjønne at noen gidder å ta deg seriøst med alle de bombastiske og useriøse innleggene du kommer med hele tiden. Skulle nesten tro du var kjøpt og betalt av Plasmaindustrien.:twisted:

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går helt fint å se på denne tv'n i fra siden. Kan nesten ikke skjønne at noen gidder å ta deg seriøst med alle de bombastiske og useriøse innleggene du kommer med hele tiden. Skulle nesten tro du var kjøpt og betalt av Plasmaindustrien.:twisted:
    Bombastisk fantastisk! Får 10 millioner årlig fra plasma industrien for å si de tinga jeg sier ja.

Men istedet for å klage og bli så gretten for ingenting, så innse at LCD har lavere innsynsvinkel enn plasma da! Det er fakta! Og ro deg ned neste gang, for du blir ikke akkurat sett på som seriøs du heller, sånn som du tar av. Og takk for at du har lest alle innleggene mine og finni ut at dem allesammen er useriøse. Hvorfor i all verden skulle jeg gidde å være her da?

Ah... nå husker jeg deg. du som var så BOMBASTISK å sa sharp hadde bedre sortnivå enn panasonic. Ler. Jaja. Litt bombastisk du også da?

Active rogema sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bombastisk fantastisk! Får 10 millioner årlig fra plasma industrien for å si de tinga jeg sier ja.

Men istedet for å klage og bli så gretten for ingenting, så innse at LCD har lavere innsynsvinkel enn plasma da! Det er fakta! Og ro deg ned neste gang, for du blir ikke akkurat sett på som seriøs du heller, sånn som du tar av. Og takk for at du har lest alle innleggene mine og finni ut at dem allesammen er useriøse. Hvorfor i all verden skulle jeg gidde å være her da?

Ah... nå husker jeg deg. du som var så BOMBASTISK å sa sharp hadde bedre sortnivå enn panasonic. Ler. Jaja. Litt bombastisk du også da?
    Har ikke lest alle, kom bare halveis før jeg fikk dilla.

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic PV60 har heller ikke verdens beste innsynsvinkel akkurat... Du skal ikke veldig langt ut på siden før du får dobbeltteksting og skygger av objekter. Sånn sett er vel Pioneer og LG mye bedre siden de ikke har glassplaten i front.

Newcomer Heimdal666 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordvest
    Panasonic PV60 har heller ikke verdens beste innsynsvinkel akkurat... Du skal ikke veldig langt ut på siden før du får dobbeltteksting og skygger av objekter. Sånn sett er vel Pioneer og LG mye bedre siden de ikke har glassplaten i front.

Du skal ett GODT stykke ut før det blir ett problem. du ser det på en 20-30 grader og INGEN ser på tv fra den vinkelen..:?

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    M.a.o like langt ut som du skal før LCD-skjermer begynner å få problemer Uavgjort?

Newcomer FoneBone sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fornøyd med Panasonic

Kjøpte 42" PV-60 for 2-3 uker siden og ville gjort det samme igjen om jeg hadde valget i dag. Veldig fornøyd med alt: design, bildekvalitet, funksjonalitet - og pris!

Skjønner ikke helt uroen for dette med innbrenning - kan ikke se at det er noe særlig tema på 9 gen panel? At LCD skulle være immun for dette er også feil, så senest forrige uke en svindyr 30" med logoskygge etter "teit bruk"

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

De nye LCD-skjermene har rundt 170 grader +++ innsynvinkel. hvis du ikke sitter langs veggen , så skal nok det gå greit altså.

Newcomer Svein2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Legg merke til visningsvinkel.
    Tok en helt vilkårlig Plasma TV fra Philips og sammenlignet med den jeg har selv.
    Problemstillingen er for meg et ikke tema, da familien vår på fire sitter foran TV`n da vi ser på den.

http://www.p4c.philips.com/files/3/3...10_pss_nor.pdf
    http://www.p4c.philips.com/files/4/4...12_pss_nor.pdf

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •