Hva synes dere om Samsung PS-50Q7H??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Tassadar sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva synes dere om Samsung PS-50Q7H??

Hei godtfolk!

Jeg lurer litt på om hva dere synes om denne 50" plasmaen fra Samsung. Skulle noen av dere ha en så hadde det vært fint med erfaringer

Jeg kommer til å bruke tvn mest til film og Xbox 360 spilling. GOW FTW :twisted:

Min bedre halvdel var faktisk den som sa "Pføy! Den 42" panasonicen var så liten! Hva med den derre 50" da??" Ingen factor her i huset nei

Burde jeg heller vente å kjøpe til de nye CES skjermene kommer eller er de år unna? Så hva synes dere om denne modellen? Ros og kritikk mottas med ubehersket glede!

Med vennlig hilsen
    Tassadar i regnbyen

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    helt avhengig av hva du betaler for den. skjermen er jo unektelig meget pen og se på, men bildet er helt midt på treet. hvis det er snakk om 30 000 kr for den fortsatt (kostet det sist jeg sjekket) så hadde jeg heller betalt litt ekstra og fått en pdp507xa.

men som en kjapp oppsummering av tven så er samsungen en god tv som er litt kresen på signalene. har også bare 1 HDMI, da det unektelig kunne vert nyttig å hatt to.

Newcomer Tassadar sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar Fenriz!

Vi fikk tilbud på 27.999,- på expert, men jeg vurderer å prøve meg på videre prut. Selgeren gav meg tilbudet uten at jeg prutet

Hmm! 1 HDMI ja.... det var bra du nevnte!

Det er enda en stund til finansene er i boks så vi får se.
    Pioneeren var vakker men akk for dyr.

Har egentlig satt grensen på 25.000,- (Er allerede blitt stemplet som gal for å i det hele tatt bruke så mye penger på tv. Men men...

Takker igjen for fin og nyttig tilbakemelding.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe. uten at du prutet faktisk. ja da burde muligheten være tilstede for videre pruting

viss 25k er utgangspunktet ditt så kan jo LG50PC1R være verdt en titt.

har ikke direkte sammenlignet den med samsungen, men etter å ha sett de på analoge signaler så holder jeg en knapp på LGen. den ligger også på 25k i utsalg.

MEN, det jeg har lest om disse, og som jeg forsåvidt tror kan stemme, er at samsung skjermen er bedre på høyoppløste signaler enn LG skjermen, mens LG skjermen er bedre enn samsungen på analoge signaler. jeg hadde derfor vurdert hvordan tven skal brukes og tatt en avgjørelse utifra hvilke signaler du skal bruke mest.

og uansett hvilken av tvene du velger; kjøp deg en kalibrerings dvd. forbedrer bildet betraktelig og koster deg bare noen hundrelapper.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •