Lb2r

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12

Tråd: Lb2r

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lb2r

Hei

Nå har 37 LB2R kommet på SHG til 12.400,- Noen som har testet ut den TVen. Hva er forskjellen mellom LB1R og LB2R?

Newcomer shaolin99 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm... Dette var da en veldig lav pris eller er prisen kanskje oppgitt i danske kr??? Det er jo faktisk billigere en det de solgte 37LB1R for. Jeg forhørte meg med Fyndbørsen om pris på 37LB2R og de skal ha ca 15.300,- og kan foreløpig ikke bekrefte leveringsdato.

To av forskjellene er ihverfall bedre sortnivå og 100hz teknologi.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sett noen tester av LB2R. Jeg hørte med Din Side (dingz) og de ventet på et eksemplar, så skulle de ta en test.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Følger med på et svensk forum der det er et par som har fått TVen.. Har sakset en kommentarer fra det svenske forumet:

Sitat Opprinnelig postet av EKSTERNT FORUM
    Nu har jag testat lite på min 37" tv men hade problem med inställningarna i början. Har ganska bra analog mottagning och även canal digital box.

Denna "aura" som flera här pratat om såg jag på min tv med och det störde något fruktansvärt! mad.gif Enda sättet att få bort problemen var att stänga av TruM (100hz).

Måste säga att den funktionen måste vara överskattad för med den avstängd och manuell trimning av kontrast, ljus, färg mm så är jag kanon nöjd med bilden.

Zappade lite hockey och fotboll igår på Canal+ för att se om TruM skulle göra nån skillnad eftersom det går ganska fort men min enda rekomendation är att ha den avstängd för bästa bild. Kan det vara så att både analoga och box signalen här är för bra?

Generellt så är jag mer än nöjd hittills. Har dock inte kollat på DVD eller kopplat in datorn än, men det kommer.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg forstå meg ikke på shg prisene.

42LB2R: 15 245,-
    42LC2R: 16 963,-

Jeg trodde LB var top of the line modellen til LG.

PS: Jeg liker selvfølgelig lave priser, men er overasket over at shg ligger seg så langt under veil. pris og i forhold til det Fyndborsen skal selge disse TVene til.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shaolin99

PS: Jeg liker selvfølgelig lave priser, men er overasket over at shg ligger seg så langt under veil. pris og i forhold til det Fyndborsen skal selge disse TVene til.
    LB2RF er toppmodellen. Full HD

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er forskjellen på LC og LB serien? Jeg sammenliknet LB1R og LC2R, synes bildet på LC2R var best, samme kilde, DVD.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shaolin99

SHG kjøper fra grossister i europa (Nederland) tar jeg ikke helt feil. Mest sansynlig er kostprisen gått ned på lb2, mens den fremdeles er samme på lc2. Hvis du ser i butikker i perioder med mye modellskifte kan du se gjerne gammelmodell priset høyere enn ny modell der de ikke priser etter alternativkost. Men når det gjelder SHG så mener jeg problemet er paralell import. LG dekker visst ikke reklamasjon på skjermer kjøpt via SHG og dermed må man håpe de legger av kapital til å dekke dette. Hvis ikke kan kunde og produsent havne i en kjedelig sitasjon.

Kilde: Representant for LG

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RS1
    Hva er forskjellen på LC og LB serien? Jeg sammenliknet LB1R og LC2R, synes bildet på LC2R var best, samme kilde, DVD.
    LC2r har kjipere meny system, mangler EEFL bakbelysning, har dårligere bildebehandling, ikke svingbar fot, dårligere lyd (færre høyttaler), mangler intelligent eye, kun 1 tuner. Enkelt å greit det er en del forskjeller ute å går.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok... Det høres jo logisk ut. Men om man kjøper fra SHG og det oppstår en reklamasjonssak så gjelder vel vanlig Norsk forbrukerlov slik at SHG må ta kostandene ved en eventuell reparasjon uansett hva LG dekker. Angrefristen på 14 dager ved netthandel vil vel også gjelde. Eller tar jeg helt feil?

Sitat Opprinnelig postet av Superprice
    SHG kjøper fra grossister i europa (Nederland) tar jeg ikke helt feil. Mest sansynlig er kostprisen gått ned på lb2, mens den fremdeles er samme på lc2. Hvis du ser i butikker i perioder med mye modellskifte kan du se gjerne gammelmodell priset høyere enn ny modell der de ikke priser etter alternativkost. Men når det gjelder SHG så mener jeg problemet er paralell import. LG dekker visst ikke reklamasjon på skjermer kjøpt via SHG og dermed må man håpe de legger av kapital til å dekke dette. Hvis ikke kan kunde og produsent havne i en kjedelig sitasjon.

Kilde: Representant for LG

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stemmer helt. Eneste som er ulempen er ved konkurs, avvikling, etc. i tillegg vil du ikke kunne gå mot tidligere salgsledd. Vanligvis er det produsent/grossist som betaler for reklamasjon ikke butikk.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så LC3R på lefadal, den synes jeg nesten var bedre enn LB1R. Var en her som sa han synes LB1R var bedre enn LB2R.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •