Panasonic PV70 og PV700 Viera Plasma 2007 - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 66 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 39 49 59 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 1311
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvor får du dette fra. Håper det stemmer. Jeg ringte nettop til Panasonic, han fyrn jeg snakka med hadde nesten ikke hørt om PV70 en gang. Han viste at PX70 kom snart til sverige. Har du sikre kilder Acc.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mortis
    Hvor får du dette fra. Håper det stemmer. Jeg ringte nettop til Panasonic, han fyrn jeg snakka med hadde nesten ikke hørt om PV70 en gang. Han viste at PX70 kom snart til sverige. Har du sikre kilder Acc.
    Hva mener du? Hvis de på Panasonic ikke vet at de lanserer en tv som heter PV70, så må jeg si jeg er overrasket. Den ligger jo allerede til salgs på f.eks komplett.no.
    Komplett.no - Panasonic 42" Plasma-TV TH-42PV70E
    Komplett.no - Panasonic 50" Plasma-TV TH-50PV70E
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heh ja, er der jeg har bestillt min. Men ville sjekke med panasonic om når den kom til norge. Han hadde ikke peiling.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mortis
    Heh ja, er der jeg har bestillt min. Men ville sjekke med panasonic om når den kom til norge. Han hadde ikke peiling.
    vet ikke hvem du har snakket med, men når jeg snakka med panasonic fikk jeg beskjed om at pv70 kom inn på deres lager i disse dager og at enkelte kjeder fikk inn px70. at noen kjeder tar inn px70 har vel med felles innkjøp for norden å gjøre.

Newcomer Anders_O sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå var jeg inne på Panasonics forhandlerweb, og der står PX70 med lagerannkomst 22.03, mens PV70 står med 29.03. Så det ser ut til at oss skeptikerne hadde rett

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og da har PX70 dukket opp på Panasonic.no: PANASONIC Nordic - Plasma Tipper det egentlig bli PV70 som blir mest tilgjengelig i Norge (ref. Pioneers XD-modeller i Sverige og XA modeller i Norge).

Newcomer Accessories sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PX modellene har innebygd tuner for digitale bakke sendinger, men støtter kun mpeg2. Derfor er det PV modellene som blir mest aktuelle for Norge. Endel forvirring her... Skal bli spennende å høre hvilken modell førstemann blir sittende med ;-)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er de første utgavene av PX70 havnet i enkelte svenske hjem. Greit design, men synes skjermflaten fremstår noe glossy. Foten påstås å ikke være svingbar.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var på Harry-tur til Nordby (mellom Strømstad og Svinesund) i dag, og der hadde de PX70 utstilt. Rakk ikke å se så nøye på den pga en utålmodig ettåring i reisefølget, men det lille jeg fikk sett så veldig bra ut. Så hvis det er noen utålmodige sjeler der ute som har lyst til å se PX70 live er det bare å hive seg i bilen....

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    samsung m61 anyone?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De ligner litt. Enig i det.

Intermediate Christian sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva koster den på nordby da? 50" eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    42-tommeren koster 16 000 svenske, eller i underkant av 14 500 norske. Så ikke 50 eller 37-tommeren, kun 42'eren.

nordby digital

Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Da er de første utgavene av PX70 havnet i enkelte svenske hjem. Greit design, men synes skjermflaten fremstår noe glossy. Foten påstås å ikke være svingbar.
    Flott design. Men er det ikke veldig mange her som sier den skal ha så mye midre refleksjoner? Syntes det ser helt likt ut som alle andre plasma jeg da... Fjernekontrolleren ser jo mye bedre ut. Har endelig fjerna den unyttige normalise knappen!

Flere bilder her: Minhembio.com - Galleribilder innehållande Panasonic TH-42PX70E (Brukeren klager også over refleksjoner)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring er at alle nyanser på et nytt produkt ofte blir dratt ut av allle proporsjoner før det lanseres. Så også antirefleksflaten. Når det kommer til stykket så er det ofte marginer vi snakker om ved hver lansering av nye "dingser".

Er litt skeptisk til den blanke overflaten, og håper flimringen i lyse partier (som vi har diskutert før) er bort med ny bildebrikke. Det gjenstår å se. Håpet er der.

Newcomer Bjørn S. sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble litt "sjokkert" over speileffekten fra overflaten på denne skjermen. Må vel prøves, men med litt vinduer og dagslys lurer jeg veldig på hvordan dette blir seende ut.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom Elkjøp-ekvivalenten her i Tyskland i stad, og fikk for første gang sett denne TVen. PV71 kaller de den, hvorfor den ikke heter 70 aner jeg ikke. Uansett, det er et ord som beskriver designet til denne: SEXY!!! PV60'en ved siden av så rimelig stusselig ut i forhold ,og den nye foten, som minner noe om rombefoten til PV60, er slett ikke dum. Penere enn H-foten er den i alle fall. Fjernkontrollen er sort, og med til dels gigantiske knapper som tom. bestemor med grønn stær ikke kan bomme på. Menysystemet er penere utformet enn PV60, litt penere fonter ol., men i bunn og grunn det samme som PV60 (sveipet bare innom bilde- og lydmeny for å sammenlikne litt).

Design er individuelt osv, men tror nok det er få som vil bestride at 71 er meeeeeget penere enn 60. Lekker er ordet.

Bildet er bra, men så ingen forskjell i butikken på vanlige TV-signaler i forhold til PV60. Skulle komme igjen senere, og få testet de ved siden av hverandre med DVD-signaler (sjappa har testrom, altså ikke i normal butikkbelysning). Karen der sa også at jeg gjerne kunne få prøve 60 og 71 med PS3, men det ville ikke bli mulig før tidligst neste uke, også det sannsynligvis noe tidlig. Var priset til 1600 euro, men er rimelig sikker på at div. nettbutikker vil ha den 1-200 euro billigere. Kan ikke si jeg synes det er gal lanseringspris, i dag var første visningsdag.

To ting kan jeg altså si:
    1) Jeg skal definitivt ha en slik, må bare jobbe inn litt penger først
    2) Den er minst 100 ganger penere enn PV60. Vet ikke om den har kommet i Norge enda, men gled dere godtfolk, dette er flott.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet noe om hvem butikker i oslo som får i inn disse først?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic TH-42PV70
    Her skal den komme 10.4, til en geri pris, IMO
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fatter ikke hvorfor den tv'en er så billig... ikke at jeg klager da ser for meg at pv60 blir temmelig dumpa snart mtp. at pv70 ser ca. 1000 ganger penere ut

Side 9 av 66 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 39 49 59 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •