Panasonic PV70 og PV700 Viera Plasma 2007 - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 66 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 46 56 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 1311
    Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SunZeeker
    Det er ikke alle produkter som ligger i nettbutikker til forhåndordre før de ankommer lager/distribusjon. Spillmaskiner slik som Nintendo Wii, Xbox, og nå PS3. HD DVD, BD, samt når nye skjermkort er fpr døren og ting som er litt "hypet" før release er det jeg selv oftest legger merke til før det ankommer salgsted.

Det kan også tenkes at Panasonic har mange PV60 modeller rundtom som selger utrolig bra pr i dag da dette er en meget god tv samt har gode tester bak seg, at det kan være lurt og ikke "hype" opp de nye modellene for mye før de er klare til levering da dette vil virke negativt inn på salget av dagens PV60 modeller.
    Så hvis jeg forstår deg riktig så holder panaosnic helt kjeft om sin nye modell og så lanserer de den helt i det stille og håper på at folk tilfeldigvis leter etter modellen deres og finner den bortgjemt i en nettbutikk. Come on! De vil jo selge. Og om de skriver litt om hva nytt som er i g10 panelet så vil vel ikke salget av g9 panel gå dukken? Bare se på PS3. De selger jo bøtter av ps2 enda. Nei... Tror ikke pv70 kommer før om lenge.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på om de har ordet opp i purple snakes og gelétryner med den nye prosessoren. Da vil jo dette faktisk være en knall tv.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Max Power
    Lurer på om de har ordet opp i purple snakes og gelétryner med den nye prosessoren. Da vil jo dette faktisk være en knall tv.
    lille slanger har dem helt sikkert fiksa (Får jo den fiksen på pv60 også). Gele tryner har ikke noe med tv'en og gjøre. Kommer ann på hvor mye materialet er komprimert fra kilden. Mer komprimering jo mer gele tryne. Prøv å kjør en HD DVD / Blueray kilde og du ser ikke noe gele tryner.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xdim
    lille slanger har dem helt sikkert fiksa (Får jo den fiksen på pv60 også). Gele tryner har ikke noe med tv'en og gjøre. Kommer ann på hvor mye materialet er komprimert fra kilden. Mer komprimering jo mer gele tryne. Prøv å kjør en HD DVD / Blueray kilde og du ser ikke noe gele tryner.
    Har sett det på HD demo også. Det har noe med TVen å gjøre. Ja, den klarer seg bedre med gode kilder, men den blir ikke helt bra. Den er mere følsom enn andre produsenter på dette feltet. Nyhetssendinger er ikke overkomprimerte og der var det plenty av gele på min. Regner med at HD demoen heller ikke var overkomprimert, eller vanlig DVD for den saks skyld. I så fall er det merkelig hvordan Pioneer ikke har geletryner.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett det på HD demo også. Det har noe med TVen å gjøre. Ja, den klarer seg bedre med gode kilder, men den blir ikke helt bra. Den er mere følsom enn andre produsenter på dette feltet. Nyhetssendinger er ikke overkomprimerte og der var det plenty av gele på min. Regner med at HD demoen heller ikke var overkomprimert, eller vanlig DVD for den saks skyld. I så fall er det merkelig hvordan Pioneer ikke har geletryner.
    gele har alle flattv'er, ja pioneer også. Like it or not. Klag til canal digital i stedet. Jeg ser gele ansikter nå og da jeg. Noen ganger sender canal digital skikkelig materiale og da er gele effekten helt borte. Alle serier jeg laster ned i HD (.mkv) har absolutt ingen gele effekt. Så ergo har det ingenting med prosessoren i tv'en og gjøre.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xdim
    gele har alle flattv'er, ja pioneer også. Like it or not. Klag til canal digital i stedet. Jeg ser gele ansikter nå og da jeg. Noen ganger sender canal digital skikkelig materiale og da er gele effekten helt borte. Alle serier jeg laster ned i HD (.mkv) har absolutt ingen gele effekt. Så ergo har det ingenting med prosessoren i tv'en og gjøre.
    Ja, noe av geleeffekten er sendingen sin skyld, der har jeg det også på min Pioneer, men på PV60 hadde jeg det hele tiden. På analog og digital kabel og på DVD. Jeg sammenlignet en PV60 med en 436 i butikk og så gele på PVen og ikke på 436. Er det TVen? JA!!! Av en eller annen grunn ser ikke du (og mange andre) dette. Fint og flott for deg, men jeg ble litt uvell av å se på bildet.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, noe av geleeffekten er sendingen sin skyld, der har jeg det også på min Pioneer, men på PV60 hadde jeg det hele tiden. På analog og digital kabel og på DVD. Jeg sammenlignet en PV60 med en 436 i butikk og så gele på PVen og ikke på 436. Er det TVen? JA!!! Av en eller annen grunn ser ikke du (og mange andre) dette. Fint og flott for deg, men jeg ble litt uvell av å se på bildet.
    hehe. Ja panasonic lager sikkert tv'er for at folk skal bli uvell. Tydelig at du er en pioneer fanboy. Fanboys ser ikke noe feil med sitt egne produkt vettu

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I et annet forum påstås det at fyndborsen.se får inn PX70 på lager førstkommende mandag.
    Det er forresten mulig å chatte med Panasonic sjef i norden Jarle Ruud (som er nordmann tror jeg) på prylportalen.se i morgen kl. 15:00.

Newcomer Jackant sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som om danmark og sverige kommer til å slippe denne før vi gjør det her hjemme i norge. Forøvrig tror jeg ikke det er de store forskjellene ute å går i forhold til pv600 f eks.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic UK har lagt ut et par av de nye modellene:
    Panasonic UK - Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tydelig at de nye modellene ikke har lang vei før de når det europeiske markedet, så jeg regner med at de blir lansert her i Tyskland om ikke lenge, etter Cebit 15-21. mars kanskje.

Klart de har et marked for PV60 enda, men det selges jo også PV45 enda i store volum, ser ikke problemet med PV60/70 side om side i butikken. Begge treffer en målgruppe.

Newcomer SunZeeker sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres jo ikke så dumt ut i forhold til beskjeden jeg fikk dersom fyndborsen får disse inn førstkommende mandag. Datoen jeg fikk av forhandler som hadde besøk fra Panasonic var førstkommende tisdag håpet de at de første var inne. Hvorav jeg skal ha en stk 42".

Newcomer SunZeeker sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått BEKREFTET i dag at G10 panelene kommer i salg fra neste uke. Kunne faktisk hende de første ankom i morgen. Dersom ikke er de å få til uken iallefall her i nord.

Kan være greit å ta kontakt med forhandlere eller Panasonic fremfor å synse på releasedato utifra hva som popper opp fra google search.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått BEKREFTET i dag at G10 panelene kommer i salg fra neste uke. Kunne faktisk hende de første ankom i morgen. Dersom ikke er de å få til uken iallefall her i nord.

Kan være greit å ta kontakt med forhandlere eller Panasonic fremfor å synse på releasedato utifra hva som popper opp fra google search.
    Synd panasonic norge ikke har noe informasjon om dem da. Kommer i butikken uten noe info er vel litt rart?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kunne vært greit at du oppgi navnet på forhandler som får dem, istedenfor å holde det hemmelig. Selv om dette er en teknisk tråd så er det interessant å vite hvor man kan få kjøpt skjermen. Kunne du ikke oppdatere AVnytt...please...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Merkelig at det er så få som har fått med seg lanseringen. Virker som Panasonic bare sniker den inn på markedet.

Forreste, siden du skal ha en slik, er det bare å fortelle hvor bra den er, da jeg sikler på den samme.

Newcomer Anders_O sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ringte med Norge istad og fikk beskjed om at de ville være i butikkene rundt månedskiftet. Men det er jo bare å håpe at Szunszeeker har rett og at han får en imorgen

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sakset følgende fra en Chat i dag på Prylportalen.se der Jarle Ruud fra Panasonic svarer brukere som har spørsmål.

Mortis: Hei, jeg er nordmann. Og det er sikkert flere av oss her. Kan du være vennlig å fortelle meg (oss) når PX70 kommer til norge. Mvh Morten

Jarle Ruud: Hej, PX70 lanseras i princip samtidigt i Norge, Sverige, Danmark och Finland - dom första butikerna har den nog i slutet av nästa vecka! Mvh, Jarle
    Kilde: www.netdialog.se

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yes, da er første etappe nådd for mind del. Blir det en Panny eller klarer jeg å drøye det til høsten når Pioneer kommer med sitt slipp. Uansett blir det spennende å se hva denne nye generasjonen kan gi...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Måtte jo legge inn et spørsmål til Jarle. Så vær så god til dere som venter. Jeg står å måler veggen min nesten hver dag, for å finne en perfekt plass og ha lekkerbisken hehe.

Side 6 av 66 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 46 56 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •