Panasonic PV70 og PV700 Viera Plasma 2007 - Side 51

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 51 av 66 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 61 ... SisteSiste
Viser resultater 1,001 til 1,020 av 1311
    Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av DonCorleone
    Jeg har foreløpig ikke DVD-spiller med HDMI-utgang. Saken er bare at min 2 år gamle PV500E knuser PV70 i bildekvalitet med alle mulige tilkoblinger (coax, scart, component) og det er veldig frustrerendes.
    Jeg har DVD-spiller med HDMI, og XBOX360 som går inn i skjermen via komponent. DVD blir meget bra fra begge kilder på min PV70, klart på høyde PV60 som jeg hadde før, og bilde fra analoge signaler (kabelTV) blir enda bedre på PV70 enn på PV60.
    --
    Thorbjørn

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min PV70 i dag og må si den skuffer veldig på parabolsignal koblet til komponent(Dreambox) i forhold til min PA50. Bildet er mer kornete syns jeg. Alt av filtre er slått av. Kan jeg forvente at bildet blir bedre etterhvert som det blir innkjørt? Er PV70 mer kresen på signal?
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Synes det interessant, men dog lite reell problemstilling i dagens DVD-spiller marked. Man skal slite med å finne DVD-spiller uten HDMI, som en digital skjerm bør fores med. IMHO.

Selv denne har det. http://avforum.no/forum/generell-chi...-markedet.html

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvordan takler desse skjermene 108024p signaler? Er det tydelig hakking ved panoreringer, såkalt motion judder?

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har TH42PV70 med biltema veggfeste. Jeg skal ut å handle HDMI kabel på 2m.

Ser at biltema har 1,5m (men blir litt kort) til 129,-.
    Clas Ohlson har til 169,-. Noen som har den minste peil på om det blir trangt bak skjermen med Clas Ohlson HDMI kabel og Biltema veggfeste?

Ser at Clas'ern også har 90° adaptre som bygger litt mindre... Kan kanskje være en idè?

Tipper det ikke skal være noe problem med to skjøter på en 2m kabel, eller hur? Skal kobles fra DVI-HDMI adapter til HDMI-HDMI-kabel til HDMI 90
    ° adapter og til tven...
    Evt får jeg lete litt og finne en kabel på 2m med DVI i ene enden og HDMI i andre enden.

DrE

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    ..Noen som har den minste peil på om det blir trangt bak skjermen med Clas Ohlson HDMI kabel og Biltema veggfeste?
    Benytter CO-kabel med samme skjerm og veggfeste. Det er trangt, men går. Et alternativ er den 90-graders bøyen. Benytter den ikke p.t. selv.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Shoppa meg 2stk 2m HDMI fra Clas Ohlson og satser på at det duger fint!

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har prøvd å søke etter et svar, men ikke funnet noe. Denne tråden er også for lang til at jeg har tid til å klese igjennom alle sidene.

er det noen som kan bekrefte om det er pixelmapping over vga på 50pv70? Altså at det er pixelmapping på 1366x768?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp koblet min 42 pv70 til en force 1155 sat.tuner med et meget
    gledelig resultat. (les kjempefornøyd:-D
    Skal nå kjøpe meg 50 pv70 og lurer på om det kan forventes like
    godt resultat. Bruker scartkabel.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Clas Ohlson har til 169,-. Noen som har den minste peil på om det blir trangt bak skjermen med Clas Ohlson HDMI kabel og Biltema veggfeste?
    Er det slik å forstå at kontaktene blir stående vannrett og ikke loddrett på denne? Dette har jeg ikke tenkt på faktisk, kommer vel en i posten om ikke så altfor lenge til meg også.

Må vel tenke igjennom hvordan jeg skal gjøre det med veggfeste da.

Bygger biltemafeste mye ut fra veggen?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det slik å forstå at kontaktene blir stående vannrett og ikke loddrett på denne?
    Ja.

Bygger biltemafeste mye ut fra veggen?
    Nei.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk helt fint med clas ohlson HDMI kabel og Biltema-festet i alle fall. Å si at det er god plass er en ganske stor overdrivelse, men man MÅ ikke ha en 90º knekk på kabelen.

De kablene jeg har merket er mest stress med er Component. 3stk RCA kontakter med relativt tykk coax er akkurat i grenseland, men funker.

DrE

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynner å bli lettere irritert på Panasonic nå. Bestillte PX70 for en god stund siden, men er fortsatt TV-løs. Når ETA datoen hos nettbutikkene er nådd, blir den bare flyttet 5-8 dager frem i tid. Dette har skjedd mange ganger nå. Gir snart opp hele greia! argh! :evil:

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liddell
    Begynner å bli lettere irritert på Panasonic nå. Bestillte PX70 for en god stund siden, men er fortsatt TV-løs. Når ETA datoen hos nettbutikkene er nådd, blir den bare flyttet 5-8 dager frem i tid. Dette har skjedd mange ganger nå. Gir snart opp hele greia! argh! :evil:
    Amentio?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liddell, hvor lenge har du ventet?

Jeg bestilte min hos Amentio 18/10, så har ikke ventet så lenge, men begynner å bli utålmodig . Står ETA 30.10 på min ordrebekreftelse nå, men det tror jeg ikke mye på.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte PX700 fra Amentio den 20.09, da var den ventet inn 04.10.
    Nå står det at den er ventet inn 15.11, men er vel heldig om jeg får den før jul! Sparer et par tusen i forhold til å kjøpe den i butikk, men anbefaler ikke dette for folk uten tolmodighet.

Newcomer hvar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic sliter visst med å produsere mange nok av disse modellene. Selv venter jeg i spenning på en 42px700. Jeg fikk en mail fra Stretto der de skriver at Panasonic kommer til å levere, men at de ikke har fått en eksakt dato enda. Så vidt jeg kan se er stort sett alle nettbutikkene utsolgt for pv/px70/700 om dagen, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet... tortur!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer nok det ja, har selv sjekket mange nettbutikker, ringt alle elprice på østlandet og sist jeg var på elkjøp (forrige uke) sa selger at han trodde de fikk inn 42PV/PX 70 i desember. Virker ikke helt lovende. Dette kan jo være en av grunnene til at Panasonic var en av få som ikke var på Electroworld2007 sist helg...hvorfor reklamere når man ikke har skjermer på lager!

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mortx
    Stemmer nok det ja, har selv sjekket mange nettbutikker, ringt alle elprice på østlandet og sist jeg var på elkjøp (forrige uke) sa selger at han trodde de fikk inn 42PV/PX 70 i desember. Virker ikke helt lovende. Dette kan jo være en av grunnene til at Panasonic var en av få som ikke var på Electroworld2007 sist helg...hvorfor reklamere når man ikke har skjermer på lager!

Hva med AVhifi? De tror de får inn ca. 20.11

Tiger, DrErling: Ca. hvor mye bygger feste ut da? Spørs om jeg skal se etter andre veggfester om det blir så trangt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gauperaa
    Liddell, hvor lenge har du ventet?

Jeg bestilte min hos Amentio 18/10, så har ikke ventet så lenge, men begynner å bli utålmodig . Står ETA 30.10 på min ordrebekreftelse nå, men det tror jeg ikke mye på.
    Har ventet ca så lenge som deg. Ser at andre har ventet enda lenger, men blir så ittitert hver gang ETA dato nås, og datoen bare blir flyttet frem. Har min bestilling hos Stretto, men alle nettbutikkene får vel TV inn fra samme leverandør uansett..

Side 51 av 66 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 61 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •