Panasonic PV70 og PV700 Viera Plasma 2007 - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 66 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 55 65 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 1311
    Active Andy_Dandy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Er det sagt noe om dato for ny 50"?
    Mitt inntrykk er at de kommer nogenlunde samtidig med 42" versjonene.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noe ny informasjon om disse? spesifikke release-datoer?

har utsatt alle kjøpsplaner frem til denne(pv 70) kommer :-D

Newcomer SunZeeker sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe 50" PV60, helt til jeg kom over det nye G10 panelet til Panasonic. Pratet med forhandler i går som da hadde besøk av representant fra Panasonic, og neste tirsdag skal de første eksemplarene av 42 toms PV70 ankomme, hvorav ett eksemplar er til meg :-D

Pris var enda ikke fastsatt, men jeg blir orientert så snart den er klar. Regner med rundt 15-17 lapper for 42 tommeren.

Active Wolf2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så bra at PV70 nærmer seg butikkene. Gleder meg virkelig til å få studert denne modellen! Flott om SunZeeker m.fl. holder oss oppdatert mhp. både pris, utseende og "bildekvalitet"! Nå er det nok ikke lenge til denne tråden "tar av" :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SunZeeker
    Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe 50" PV60, helt til jeg kom over det nye G10 panelet til Panasonic. Pratet med forhandler i går som da hadde besøk av representant fra Panasonic, og neste tirsdag skal de første eksemplarene av 42 toms PV70 ankomme, hvorav ett eksemplar er til meg :-D

Pris var enda ikke fastsatt, men jeg blir orientert så snart den er klar. Regner med rundt 15-17 lapper for 42 tommeren.
    Hvis du skulle ha 50", hvorfor går du da for 42"

Ulike prislinker
    Panasonic TX-42PX70
    Panasonic TH-42PX70 - www.crtv.dk
    Panasonic TH-50PX70 - www.crtv.dk

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Jeg fikk med meg at du ikke ser flimringen. Beklager, så da kan jo ingen andre se den heller. Puuhh. Det var flott.
    Jepp, xdim er referansen og alle andre har dårligere syn og må nødvendigivis ta feil.

Håper også Panasonic skjermene kommer uten sidehøyttalere. Pioneer 507 er jo bare griselekker.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ca 12.700nkr for lekkerbisken i sverige, damn, det var ikke verst pris i det hele tatt!!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei jeg er ny her i forumet. Var på vei til å kjøpe PV60 men tror sannelig jeg venter en mnd eller to på px70. En liten ting, hvilken avstand bør man ha fra der man sitter til en 42" lissom. Er det ingen regel på sånt, hva som er best.

Active Andy_Dandy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har sett disse på norske nettbutikker enda?

Og er det 1.3 HDMI inngang på disse, mon tro?

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joffe11
    Var først ute etter 42" pga 50" blir litt for ruvende selv om det er "fetere" med større bilde. Grunnen til at jeg bestemte meg for bare å ta 50 tommer var pga av meget god pris ett stykke under billigste nettbutikk. Altså nesten det samme som jeg måtte betale for en 42" PV60.

Etter nyheten om PX70 ombestemte jeg meg i siste liten. Særlig med tanke på at jeg ikke venter lengre enn til neste uke for siste generasjons panelet til Panasonic. Hadde jeg kjøpt PV60 og sett PX70 i salg to uker senere vet jeg at jeg ville angret og lurt på hvor mye bedre G10 panelet kanskje er.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har nettopp kjøpt 50pv60, men har åpet kjøp i 30 dager. Lurer på den nye har like mye "elektrisk støy" (ikke viftestøy) som 50pv60.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet om PX70 har forbedret PV60-modellens "glinsende" skjerm?

Og, dersom den "snart" kommer; Hvorfor er det ingen webshops som har den i sortementet? De pleier jo være flinke til å ta forhåndsbestillinger...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Er det noen som vet om PX70 har forbedret PV60-modellens "glinsende" skjerm?

Og, dersom den "snart" kommer; Hvorfor er det ingen webshops som har den i sortementet? De pleier jo være flinke til å ta forhåndsbestillinger...
    Og ikke en eneste test å oppdrive.

Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis disse tv'ene (pv70 osv) kommer denne måneden, hvorfor har ingen noe info på de nye panelene? Hvorfor veit ingen noenting om de? Hvorfor holder panasonic det så hemmelig?

Newcomer Anders_O sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok lite trolig at PV70 kommer til uka gitt. Den er ikke sluppet noe annet sted i Europa ennå, ei heller i USA. Og jeg tviler på at modellen kommer til Norge først.....

Det jeg tror representanten for Panasonic tenkte på er en modell som heter PV71. Den skal være leveringsklar i neste uke i Tyskland så vidt jeg kan se, og etter det jeg kan se, er det kun en sort versjon av PV60. Og IKKE den modellen som folk snakker om her. Var også akkurat inne på Panasonics norske forhandlerweb, og der er kun PV60, PV600 og PV45 modellene tilgjengelige.

Selvfølgelig kan jeg ta feil her, men jeg tror nok at PV70 er et godt stykke unna ennå. Siden jeg ikke er i Norge, får jeg ikke ringt å sjekket, men de som ønsker et bedre svar, kan ringe Panasonic på 67 91 78 00, og spørre etter Helge Rose. Det er mannen med de beste svarene.....

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anders_O
    Det er nok lite trolig at PV70 kommer til uka gitt. Den er ikke sluppet noe annet sted i Europa ennå, ei heller i USA. Og jeg tviler på at modellen kommer til Norge først.....

Det jeg tror representanten for Panasonic tenkte på er en modell som heter PV71. Den skal være leveringsklar i neste uke i Tyskland så vidt jeg kan se, og etter det jeg kan se, er det kun en sort versjon av PV60. Og IKKE den modellen som folk snakker om her. Var også akkurat inne på Panasonics norske forhandlerweb, og der er kun PV60, PV600 og PV45 modellene tilgjengelige.

Selvfølgelig kan jeg ta feil her, men jeg tror nok at PV70 er et godt stykke unna ennå. Siden jeg ikke er i Norge, får jeg ikke ringt å sjekket, men de som ønsker et bedre svar, kan ringe Panasonic på 67 91 78 00, og spørre etter Helge Rose. Det er mannen med de beste svarene.....
    Kan være men i følge telefonsamtalen så dobbelsjekket forhandler med representant (om jeg ikke husker feil så var det en med navn Gaute). Forhandleren er også meget delaktig i alt av messer som foregår i inn og utland når det gjelder lyd og bilde, og har mye kunnskap om nye og gamle bildeapparater, slik at jeg finner det merkelig dersom han tar så feil. I følge han selv har han også tett kontakt med importør av Panasonic nærmest på ett kompisnivå. Om dette bare er ord for å virke mer kunnskapsrik vet jeg ikke, og har heller ikke enda noen grunn til å betvile det. Skal ringe å sjekke in the morning å høre nermere angående PX70/PV70. Om jeg er feilinformert så blir jeg ikke helt fornøyd nei.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen nettbutikker i Tyskland har denne. Står heller ingenting hos Panasonic, hverken som modell, eller blant pressebeldinger (tyske hjemmesiden).

Eneste som finnes her er PV/PX 45, 500, 60, 600 i alle størrelser. Ingen hint om nye modeller...

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ESH
    Ingen nettbutikker i Tyskland har denne. Står heller ingenting hos Panasonic, hverken som modell, eller blant pressebeldinger (tyske hjemmesiden).

Eneste som finnes her er PV/PX 45, 500, 60, 600 i alle størrelser. Ingen hint om nye modeller...
    Nettsider er som regel ofte elendig oppdatert. Og gjerne kommer nyhetene etter produktene er i salg.

De sidene som er linket i starten av tråden inneholder jo info som ligger lysår fremfor hva som står i presse og nyheter på panasonic hjemmeside, for der står det null og niks.

Dette opplever jeg stadig. Noen eksempler er Marantz, Pioneer, og sikkert mang fler som ikke oppgraderer sidene sine med produkter før de er lansert. Nyheter og News er alt for dårlig hos mange produsenter.

Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men da er nok de nye modellene til panasonic noen måneder unna. Kan jo ikke være sånn at plutselig så bare er den tilgjengelig via nettbutikk eller på elkjøp. Folk vil jo vite litt om den først da.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke alle produkter som ligger i nettbutikker til forhåndordre før de ankommer lager/distribusjon. Spillmaskiner slik som Nintendo Wii, Xbox, og nå PS3. HD DVD, BD, samt når nye skjermkort er fpr døren og ting som er litt "hypet" før release er det jeg selv oftest legger merke til før det ankommer salgsted.

Det kan også tenkes at Panasonic har mange PV60 modeller rundtom som selger utrolig bra pr i dag da dette er en meget god tv samt har gode tester bak seg, at det kan være lurt og ikke "hype" opp de nye modellene for mye før de er klare til levering da dette vil virke negativt inn på salget av dagens PV60 modeller.

Side 5 av 66 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 55 65 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •