Panasonic PV70 og PV700 Viera Plasma 2007 - Side 29

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 29 av 66 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 49 59 ... SisteSiste
Viser resultater 561 til 580 av 1311
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har jeg bestilt 42" PX70 og kabler. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Passer biltemas feste for veggoppheng til denne tven? Fruen vil så gjerne ha den på veggen, men gidder ikke bruke masse penger på dette.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Poco_Niño
    Passer biltemas feste for veggoppheng til denne tven? Fruen vil så gjerne ha den på veggen, men gidder ikke bruke masse penger på dette.
    Ja: http://avforum.no/forum/617348-post280.html

Intermediate RockyIII sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva synes dere om Panasonic 42PX70 vs pioneer 427XA ? Er jo ihvertfall 4000kr forskjell.
    Er det stor forskjell mellom dem når det kommer til filmkvalitet ?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RockyIII
    Hva synes dere om Panasonic 42PX70 vs pioneer 427XA ? Er jo ihvertfall 4000kr forskjell.
    Er det stor forskjell mellom dem når det kommer til filmkvalitet ?
    Lurer egentlig på det samme. Eneste forskjellen er at jeg lurer på hvordan 50PX70 er sammenlignet med 507, hvis man ser bort fra prisen. Er pioneeren fortsatt bedre til tross for at den er nesten 1 år eldre??

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer å gå for pioneer forde om det er så stor prisforkjell når det kanskje er bare designet som er forskjellen. Er jo så sabla fin den skjermen

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer å gå for pioneer forde om det er så stor prisforkjell når det kanskje er bare designet som er forskjellen. Er jo så sabla fin den skjermen
    Slik jeg tenker også. Så lenge ikke panasonicen er bedre da... Er jo tross alt en del billigere.. Men jeg synes utvilsomt pioneeren er den fineste. Forfengelighet har sin pris :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En av "fordelene" med Panasonicen er vel at den har høyttalere, det er et pluss her i huset, siden W og barna ikke helt er familiære med å slå på all verdens surroundanlegg for å se div. talkshow...

Synes også at den nye Panasonicen ikke ser så verst ut. (Har selvfølgelig 50PX70 selv, så jeg er ikke helt uhildet da...)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok.. Nei det er den prisforskjellen som er greia, men jeg fikk hakeslepp når jeg kikka på pioneeren 427xa for første gang.. Synes designet var bare helt nydelig Har kikka på PX70 også og det var årleit design på den også = ) Men jeg vet ikke, det er noe med det pioneer designet som setter den siste puslebiten på plass Den står jo der på veggen og glinser i sin praktfulle rustning..hehe=D Men så gnager det litt på at jeg kan spare 4000kr ved å kjøpe PX70 og da kjøpe noe ekstra til annlegget istedenfor. Nei uff, skal ikke være lett nei.:neutral:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    En av "fordelene" med Panasonicen er vel at den har høyttalere, det er et pluss her i huset, siden W og barna ikke helt er familiære med å slå på all verdens surroundanlegg for å se div. talkshow...

Synes også at den nye Panasonicen ikke ser så verst ut. (Har selvfølgelig 50PX70 selv, så jeg er ikke helt uhildet da...)
    Er jo et poeng det ja. Og jeg er enig i at pansonicen ikke ser så verst ut.. men akkurat det at 507 ikke har høyttalere synes jeg gjør skjermen enda finere. Blir liksom så rent å pent. Håper noen har sammenlignet disse skjermene, slik at jeg kan få svar på hvordan de er opp mot hverandre ytelsesmessig.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at Pioneer 507XA er på 23 750,- nå.. Kanskje bare være tålmodig og vente til den dropper under 20k. Ser den har ordentlig 720p (1366x768), så er mer keen på den egentlig.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lightbulb

Har nylig fått min nye TH-42PX70 fra Lefdal og må si jeg er meget fornøyd.
    Hadde for et par måneder siden en Toshiba 37WL66Z som jeg kjøpte på Elkjøp.
    Den var jeg ikke fornøyd med mest p.g.a. sornivået, noe som er meget bra på Pana'en. Synes også at fargene er mye varmere på denne. Toshibaen ble selvfølgelig levert tilbake på angrefristen, men Pana'en blir værende i familien
    Så jeg bare føyer meg inn i rekken til fornøyde kjøpere av denne plasmaen.

Geir

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lover godt for meg :-) (om det kommer et stoort lass med 42px70 til norge den nå den 3.) vel og merke he he

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at Pioneer 507XA er på 23 750,- nå.. Kanskje bare være tålmodig og vente til den dropper under 20k. Ser den har ordentlig 720p (1366x768), så er mer keen på den egentlig.
    Du mener nok 16:9, og ikke 720p

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg mente.. skjønnte ikke det ? hehe...

Menmen.. Det skal ikke være lett å velge mellom dem, får vel kikke på Panasonicen igjen senere

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke tatt meg tid til kalibrering av min TV ennå, vil vente til den har vært brukt noen timer først også. Men foreløpig er jeg storfornøyd med 50PX70. Har en svoger som nylig kjøpte 507, men har jo ikke sammen lignet dem direkte, og han har heller ikke kalibrert skikkelig, og jeg kan derfor ikke si noe bombesikkert om hvilken som er best eller ikke. Det jeg vet er at vi er fornøyde begge to, og en av grunnenne til at han valgte Pioneeren var bl.a. som du sier design på den.
    Skal bli lit moro å se når begge TVene er kalibrert, men jeg tror kanskje det blir bortimot "dødt løp" på bilde, ut fra våre preferanser, men ingen av oss er "bildefreaker" (ennå iallefall).
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar..

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nye tvn min er nå på vei med Tollpost til meg :-)
    1-2 dager så har jeg den :-)

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1024x768 istedenfor 1366x768 hva er det som er negativt med det ? på hvilken måte ? Hva går det utover ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Noen som kan hjelpe meg?

Vurderer å gå til innkjøp av Panasonic 42PX70E/700E. Lurer litt på hva som er korrekt ifht tilkoblinsmuligheter på disse to modellene. Ser på forbruker.no at det ikke er kompositt- og s-video-inngang på 42PX70E, men at 700E har disse tilkoplingsmulighetene. Videre viser elkjøp/lefdal spesifikasjoner for 42PX70E har s-video-inngang? Hva er riktig?
    700E har etter det jeg forstår PIP, 1 ekstra HDMI og kortleser. Dersom dette er forskjellen på 70E og 700E tror jeg valget faller på 70E. Forutsatt at det faktisk er s-video på 70E?

Lurer også på hvordan det er med det doble bildet dersom man ser fra siden. Lefdal oppgir en synsvinkel på 178 grader. Går ut i fra at man da vil oppleve det doble bildet? Fint om noen som har kjøpt en av disse modellene kan gi en viss pekepinn på synsvinkel uten dette problemet.

Setter stor pris på en avklaring :-D

Side 29 av 66 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 49 59 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •