Panasonic PV70 og PV700 Viera Plasma 2007 - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 66 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 1311
    Nykommer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvorfor lage en modell beregnet for Polen, når det allerede finnes en standardmodell for Europa? Dessuten så har standardmodellen nå fallt til under 20K (Panasonic TH42PV70):-D http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1327 Produktdatabase - Panasonic TH-42PV70[/url]
    TV beregnet for det norske markedet...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet når 50px700 blir tilgjengelige, og om antirefleks funskjonen på 700 modellene fungerer bra?

Newcomer Heimdal666 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av f-kraa
    Hvorfor lage en modell beregnet for Polen, når det allerede finnes en standardmodell for Europa? Dessuten så har standardmodellen nå fallt til under 20K (Panasonic TH42PV70):-D http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1327 Produktdatabase - Panasonic TH-42PV70[/url]
    TV beregnet for det norske markedet...
    eneste forskjellen mellom denne modellen er bruksanvisningene!:-D er russisk polsk og noen andre rare samt en engelsk manual. mener du engelsk type px70 er noe dårligere enn tiltenkt norsk marked? i england har de ett annet strøm nett så der er vel forskjellen større på tven enn den tiltenkt polen, men jeg tror ikke tven er noe dårligere.. rare fordommer..:-?

Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde vert flott om noen kunne lagt til gode instillinger i åpningsinnlegget, tenker da på instillinger både for innbrenning og når TV'en er klar for skikkelig bruk.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde vert flott om noen kunne lagt til gode instillinger i åpningsinnlegget, tenker da på instillinger både for innbrenning og når TV'en er klar for skikkelig bruk.
    Helt unødvendig. Dette apparatet har ikke innbrenningsproblem. Se tidligere i tråden for generelle brukerinnstillinger av PV70

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leste en artikkel i aftenposten.no idag, hvor det står følgende:

Jarle Ruud (produktsjef i Panasonic Norden) tror også at det er viktig i kampen mot LCD-TV-ene at man nå kan tilby en full-HD-oppløst plasma-TV i 42-tommers klassen. Denne vil introduseres i det norske markedet i juni, og prisen er satt til 22.000 kroner.

Finnes det noe info om denne noen sted, eventuelt hva modellen heter?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TH-42PZ700E, full-HD. Veilendene i Tyskland er 2400 euro (Panasonics nettside), noe som tilsier en markant billigere pris i butikk.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den ser utrolig snadder ut! Hvordan tror du bildene på vanlig SD sendinger blir på denne? De har jo ganske lav oppløsning i forhold til denne tvn.... Er det f.eks en native 720p 42" på vei og? Eller kun denne med 1080p

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En Pana med 720p kan du nok ikke regne med. Har lest ett eller annet sted hva som var grunnen til at de valgte 768 for skjermene, men det har gått i glemmeboka gitt.

Hva SD angår synes jeg ikke de er ille på PV70, det er skjermen jeg for tiden har mest lyst på selv. PZ700 har jeg ikke sett enda, bare lest det jeg har funnet på nettet. Regner med at SD er bedre på PV70, det er tross alt en langt mindre jobb med signalene for denne skjermen. Synes også PZ700, skulle man kjøpe denne, fortjener mer enn vanlige SD-signaler. Det tror jeg ikke vil være det helt store, avhengig av hvor kritisk man er.

Og, ja, den er sexy som f... ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PV70 er vel kanskje en bedre allround tv da, til både sd og hd signaler....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hjw@broadpark.no
    Hvorfor opprette en egen betegnelse for det polske markedet? Den må vel være der for en grunn. Tror jeg går for den uten E, just in case. Skeptisk til: "tiltenkt det polske markedet"

Høres ut som de har brukt billigere komponenter eller noe, selv om de sikkert er ganske så like

Edit: Beklager, så at det var P som var for det polske markedet, ikke E. E var for det europeiske markedet, så ingen fare å kjøpe en E modell

Fantastisk at man på null grunnlag antar at modeller for det Polske markedet er dårligere når begge er produsert av Panasonic på samme fabrikk. Snakk om å være fordumsfull.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har noen sett den siste LCD 40" fra Sony opp mot Panasonic PV70 sine 37 og 42" plasma?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    desibel32: Mulig jeg er fordomsfull, men skjønner bare ikke vitsen med å produsere en helt egen modell for polen når det allerede finnes en Europa modell
    Uansett, når man skal kjøpe tv til så mye penger så vil man jo gjerne være 110% sikker.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dagens nøtt: Hvilke av disse er best?

- PV70E
    - PV70P
    - PV71F

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Dagens nøtt: Hvilke av disse er best?

- PV70E
    - PV70P
    - PV71F
    Lurespørsmål tipper jeg?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikke se bort i fra det. Men, noen mener at P-modellen er dårligere enn E-modellen så hvor rangeres F-modellen...

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisene på 1080p 50" PZ700 er ikke avskrekkende:
    Panasonic TH-50PZ700 - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Plasma-TV

Denne burde man jo kunne få til en meget grei pris etterhvert. Litt skuffende at den bare har et kontrastområde på 5000:1, men jeg vil allikevel tro at den gir et utrolig bra bilde.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Helt sikker på det, eller er dette en antagelse? Mao.: Dersom man kobler en signalkilde (DVD-spiller) på PX via HDMI så vil bildet bli anderledes enn på en PV-modell. Grunnen til at jeg spør er rett og slett at INGEN tråder på forumet, eller tråder på nettet jeg har lest. understøtter denne påstanden. Merk: HDMI / tuner er da den eneste digitale inngangen. ScartRGB og VGA er analoge...
    Leste det i produktbeskrivelsen hos Panasonics Polske nettsider (fant ikke akkurat denne modellen på noen andre Panasonic-sider). Der står det at den har "Optymalizacja cyfrowa". Cyfrowa betyr digital og jeg bare regner med Optymalizacja betyr Optimizer

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shakudu
    Leste det i produktbeskrivelsen hos Panasonics Polske nettsider (fant ikke akkurat denne modellen på noen andre Panasonic-sider). Der står det at den har "Optymalizacja cyfrowa". Cyfrowa betyr digital og jeg bare regner med Optymalizacja betyr Optimizer
    Kan være at dette betyr at den digitale tuneren har digital optimser, og dermed ikke noe forskjell fra PV på inngangene.

Newcomer kjetilp sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kan hjelpe meg.. Hvem er best: TH50PV600 eller TH50PV70/X70 ???

Side 22 av 66 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •