Panasonic PV70 og PV700 Viera Plasma 2007 - Side 16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 16 av 66 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 36 46 56 ... SisteSiste
Viser resultater 301 til 320 av 1311
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan informere om at den nevnte summelyden forsvant av seg selv etter ca 4 timer, og nå er den helt borte. (Altså uten bytte av kabel eller noe.)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk pv70 i hus i går, er kjempefornøyd!
    Har et spørsmål, på TV2 og TV2Zebra kommer d av og til vannrette lyse (sølvfargede streker) på skjermen. Lengden på streken variere...
    Er kun på disse to kanalene at jeg har sette dette, signalet kommer fra en Topfield tuner (canal digital)
    Noen som vet hva som er grunnen til dette? Og om man evt kan få d til å forsvinne.. Antar at d må ha noe m signalet å gjøre, men så ikke dette på min gamle 21"

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du prøvd og ta signalet rett i tven og sett om det forsvinner da?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hawk
    Har et spørsmål, på TV2 og TV2Zebra kommer d av og til vannrette lyse (sølvfargede streker) på skjermen. Lengden på streken variere...
    Er kun på disse to kanalene at jeg har sette dette, signalet kommer fra en Topfield tuner (canal digital)
    Noen som vet hva som er grunnen til dette? Og om man evt kan få d til å forsvinne.. Antar at d må ha noe m signalet å gjøre, men så ikke dette på min gamle 21"
    Jeg så dette hos meg igår også. Tydeligvis TV2 som sliter. Force dekoder btw.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Max Power
    Jeg så dette hos meg igår også. Tydeligvis TV2 som sliter. Force dekoder btw.
    Godt å høre...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å høre...
    Eller om begge har kjøpt "pus i pose"

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting jeg har lurte litt på... På den ordre lappen jeg har fått på bestillingen min står det TH42PV70F og ikke E slik jeg har sett i diverse andre norske butikker. Hva betyr det? Kan det hende jeg for med en annen fot eller hva?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av frdrk
    En ting jeg har lurte litt på... På den ordre lappen jeg har fått på bestillingen min står det TH42PV70F og ikke E slik jeg har sett i diverse andre norske butikker. Hva betyr det? Kan det hende jeg for med en annen fot eller hva?
    Vet ikke hva som er forskjellen, men TVen i stua mi heter au F og ikke E...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joffe11
    Eller om begge har kjøpt "pus i pose"
    Jeg har Force 315 dekoder og Pioneer 427XA. I så fall snodig at samme type feil finnes på 2 forskjellige tver og/eller dekodere

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Seeker
    Kan informere om at den nevnte summelyden forsvant av seg selv etter ca 4 timer, og nå er den helt borte. (Altså uten bytte av kabel eller noe.)
    Det høres bra ut! Jeg plages nemlig også av summelyder. :cry: Lyden blir verre jo høyere jeg stiller kontrast og lysstyrke og slikt. Håper min tv også gir seg med disse ulydene snart, jeg er allergisk mot slik støy... :-|

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Disse strekene har jeg også sett litt til, men om det bare er på TV2 eller ikke har jeg jammen ikke lagt merke til. Skal sjekke.

Jeg har Canal Digital kabel-tv uten dekoder (altså analog rett i tv'en). Tenkte disse strekene kom av dårlige analoge signaler, og at en dekoder ville fjerne problemet, men nå ser jeg jo at dere med dekoder også har dette problemet... :-?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff, blir litt nervøs når flere rapporterer om ulike lyder fra TV'en.
    Jeg hadde en 50pv60 som laget høy lyd ved lyse partier ved film/tv etc. En god måte å teste dette på er å sette på en uinnstilt kanal (snøskjerm).
    Dere spm er plaget kan dere skrive hvordan tv dere har og om det er E,F osv i betegnelsen
    Jeg tenkte jeg skulle kjøpe 50pv70, men er som sagt nervøs for lyder..
    Er det bedre elektronikk i pv700 modellene enn pv70?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av frdrk
    De siste bokstavene i betegnelsen forteller hvilket land eller region TV-en er produsert for. Jeg tror E er Skandinavia. P er iallefall Polen. EH er visstnok Spania. Du finner sikkert en full oversikt på Panasonics nettsider, eller om du googler litt. F er muligens Frankrike?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her i Tyskland heter den PV71F

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenkte mer på dersom det viste seg f.eks at de med kneppe/summe lyder het pv70F så kanskje det hadde vært lurt å styre unna dem. Men nå vet jeg ikke hvordan produksjonen til panna foregår så det er ikke sikkert at dette har betydning

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet om TH-50PX70E støtter 1:1 pixel mapping over HDMI, eller hvordan kavaliteten blir når man ser DVD'er over VGA tilkoblingen

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvordan PV70 er på spill? ps3? HTPC?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, jeg har IP TV fra Lyse og har akuratt samma greia hos meg. Hvite lyse streker over skjermen på TV2.. Trudde det først det var skjermen, men heldigvis bare den ene kanalen som var sånn.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Har nettopp kjøpt meg en LG 37LB2R og opplever også slike streker på skjermen på tv2 og zebra. Oppdaget det igår under fotballkampen mellom molde og moss. Kjører digital kabeltv tuner via scart. Trodde først det var scarten eller i værste fall tven som var defekt, men det er jo nesten betryggende å høre at andre også oplever dette fenomenet

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Test som ikke sier så mye, men de kommer vel etterhvert: mms://217.75.98.100/webbtv/PX70.wmv

Side 16 av 66 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 36 46 56 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •