Samsung LE-40N71?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Psycho Mantis sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE-40N71?

Jeg vurderer Samsung LE-40N71 som koster 16990,- på Siba.no (hva er forøvrig forskjellen på LE-40N71 og LE-40N71B?), men er litt usikker fordi jeg egentlig ikke har allverdens av peiling på hva som er best. Er dette en god TV i forhold til pris?

TV-en skal forøvrig brukes til Digital-TV (Canal Digital), noe analog TV (Viasat Z, TV3 og SportN via Get), videospill (deriblant XBox 360, men også diverse andre konsoller som ikke har Progressive Scan) og DVD-filmer (samt HD-DVD ved senere anledning).

Anbefal gjerne andre TV-er til samme pris, men det er viktig at det blir svarte kanter når TV-en stilles i 4:3-format (noe jeg kommer til å gjøre på spill og TV-kanaler uten Widescreen-format).

Takker for svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se samletråd
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...1-f71-m91.html

(Ops... beklager. N71 er med i samletråden :-))

Newcomer crackerjack sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg spurte her iforumet hva som var forskjellen påf.eks LEN71 og LEN71B, og fikk tilsvar at Bbetyr black, altså fargekode.

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme TV. Finnes bare en N71 (3 modeller, 32, 40 og 46", alle sort piano). Modellbetegnelsen fotsetter i "all evighet" så det er bare et spørsmål om hvor kundene velger å kutte den Vi pleier å ta med bokstaven bak tallet (f.eks. 71B) slik at vi får med fargevariasjon i de få tilfellene det finnes annen farge (f.eks. LE23R71W - hvit)

Definitivt en kjempebra TV. Samme som M71, men uten 100Hz. N71 er MIN favoritt (og F71)

Sitat Opprinnelig postet av Psycho Mantis
    Jeg vurderer Samsung LE-40N71 som koster 16990,- på Siba.no (hva er forøvrig forskjellen på LE-40N71 og LE-40N71B?), men er litt usikker fordi jeg egentlig ikke har allverdens av peiling på hva som er best. Er dette en god TV i forhold til pris?

TV-en skal forøvrig brukes til Digital-TV (Canal Digital), noe analog TV (Viasat Z, TV3 og SportN via Get), videospill (deriblant XBox 360, men også diverse andre konsoller som ikke har Progressive Scan) og DVD-filmer (samt HD-DVD ved senere anledning).

Anbefal gjerne andre TV-er til samme pris, men det er viktig at det blir svarte kanter når TV-en stilles i 4:3-format (noe jeg kommer til å gjøre på spill og TV-kanaler uten Widescreen-format).

Takker for svar!

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Psycho Mantis

Takker for svar!
    Jeg har N71, og kan ikke si at annet enn at jeg er strålende fornøyd.
    Har ikke prøvd det til digital-TV, bare analog. Det er ikke av det beste til analoge mottak, men det går helt fint å overleve med. Har spilt en god del 360 - over komponent - og det gir glimrende resultater.
    Bruker TV'et aller mest til PC, du får 1:1 pixelmapping uten noe over/underscan og alt er bare fryd og gammen egentlig.
    Kan uten anbefale dette uten å engang tenke meg om to ganger

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Definitivt av de beste LCD`ene i forhold til pris og står egentlig ikke noe tilbake i forhold til sine store-"søsken"!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •