Hvilken tv er best UTEN analoge signaler?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hvilken tv er best UTEN analoge signaler?

Ja, jeg vet at det er overflod av "Hvilken tv skal jeg kjøpe?"-tråder her. Men i mitt tilfelle stiller saken seg litt annerledes, da jeg ikke har tenkt å bruke tven med tv-sendinger overhodet.

Tv'en er tiltenkt bruk på studentrommet mitt, og skal bare brukes til film og spill. Er jo glad i god kvalitet på bildet, så det er et kriterie, men altså ikke på analoge signaler. Størrelsesmessig tenkte jeg i første omgang på 37", men både 32" og 40" er også aktuelt om bildet er bra nok.

Lcd er egentlig det jeg har tenkt mest på, siden jeg har inntrykk av at dette er den foretrukne tv'en for spill, men gode plasmaer er også aktuelt. Og det kommer vel ikke som noen bombe at jeg, som student, ønsker så billig som mulig...

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en typisk tv som sikkert er ganske dårlig på analoge signaler, men som jeg innbiller meg kan være bra på spill, pc og dvd. Elprice skriver jo at den har "fantastisk bildekvalitet", så da har den vel det da:grin:

Men bare for sikkerhets skyld; noen som har erfaringer med den på ps2, xbox360, dvd etc??

Elprice | Hitachi 37" LCD-TV - 37LD8500

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Alle" TVer er vel gode på PS2 grafikk, og annen grafikk, da disse ikke har altfor mange farger å velge blant.

Men på film så blir jo ikke kvaliteten bedre enn hva du forer den med. Hvis du har en super DVD spiller så vil nok signalene bli bra nok, men med en "dårlige" en så vil nok skjermen slite hvis den ikke har bra elektronikk. Og hvis du skal ha en skjerm med bra elektronikk så må du se etter skjermer som er gode på analoge signaler.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •