Ut å kjøpe 37" - hjelp!!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ut å kjøpe 37" - hjelp!!!

Føler meg like hjelpesløs som "Iwar" her på forumet, jeg har også gått meg vill i tester og tusenvis av forum.

Skal ut og kikke på TV`er i dag, og er ute etter en 37". Har maks 16 tusen i lommeboka. Hvilke modeller bør jeg studere litt nærmere? Spiller egentlig ikke noen rolle om det er lcd eller plasma, skal kun bruke TV`en til tv-titting (digital fra Get) og DVD-filmer i en vanlig opplyst stue

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et vennepar kjøpte nettopp toshiba testvinneren til 12000(?), syntes den så veldig bra ut selv på den vanlige "veggantennen" de bruker. Kan være verd en titt

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er ikke så lett fordi de fleste som anbefaler en skjerm går etter sin egen smak,Les så mange tester du finner og velg en som gjør det bra.Tror nesten det er bedre enn å få anbefalinger av andre fordi det blir så mange å velge mellom at man er like langt.Tror ikke du blir misfornøyd med en 37 til rundt 15000 .Velger du 32 tom til den prisen vil du gå opp ett hakk i kvalitet så det er ikke lett å vite hva man skal gjøre.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Panasonic 37PV60? Har denne selv! Er meget fornøyd med den! Er en diger tråd ang. den tven!
    Lykke til videre!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic 37PV60 er et veldig godt valg, Kjøp denne, så får du bra bilde på vanlige TV-sendinger (analogt og digitalt), dvd, playstation m.m. Skal du derimot bruke apparatet som "stor" PC-skjerm, er det en fordel med LCD (dog ikke ikke fordelen så stor som mange her på forumet vil ha det til).

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde kanskje heller kjøpt en 42" hvis jeg var deg! jeg tenkte også på enten 37" eller 42". Jeg personlig fant ut at du venner deg fort til en 42", og det er litt kjekt å ha litt større bilde Jeg gikk for plasma ettersom tv'en brukes til å se på tv med (litt film), og har ikke angret et sekund! det er vel smak og behag, men kontrastene er vel mye roligere og finere i en plasma, og det er slik jeg liker det:-D Jeg kjøpte selv en Panasonic PA60 og er kjempe fornøyd. veldig bra bilder til en helt overkommelig pris (tror det var 14 eller 15.995,- på elkjøp) Må si at jeg er veldig imponert over Panasonic hvor mye bedre de er på svartnivå enn de andre merkene i denne prisklassen..
    Lykke til med valget:wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for tilbakemeldingene. Gikk til slutt for en 37" Panasonic PV60EH hos Expert til 12000. Så i morgen tidlig kobles denne på anlegget og utsettes for en tur med kalibrerings-dvd`en, og jeg er klar for en helaften med Band Of Brothers. Gleder meg hemningsløst!!:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •