Knittring og susing fra lcd tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer shaolin99 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Knittring og susing fra lcd tv

Hei.

Jeg fikk min første lcd tv i går (Tatung V37MCGI) og oppdaget til min forferdelse at den lager relativt mye støy når den er påslått. Det kommer en konstant lav suselyd fra den som egentlig ikke var spesiellt plagsom, men i tillegg er det en knittrelyd som ikke er helt konstant og som er en del høyere enn susingen. Og den knittrelyden var plagsom for mine ører... Kunne til og med høre den når lyden på TVen var på "vanlig" lyttevolum.

Er dette noe som er vanlig på lcd?? Noen andre med lcd tver som har samme problem??

Jeg regner med at jeg ikke kan gjøre noe med saken så det blir nok muligens bytting av TVen pga dette problemet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Andre som er plaget med dette, gjelder dette andre merker også?
    Er plaget med dette sjølv på min nyanskaffet Tatung. Har kontaktet Tatung, men intet svar pr.idag på dette. Skriver meir når eg har fått svar og ev. fiksa problemet.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er derfor jeg aldri kjøper ukjente merker. Selv om bildekvaliteten kan være bra, kan det være mye annet negativt. Som materialkvalitet, suselyder osv.... Kjøper man et dyrere TV fra Samsung, LG, Sony.....så unngår man som regel dette

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    knitring?? det høres absolutt ikke positivt ut.
    Syselyd og during er etter min erfaring ofte fra strømforsyningen, men knitrelyd er noe jeg forbinner med bål.
    Hvilket signal brukes på tvèn?
    oppfører den seg likt på alle innganger?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer også en høgfrekvent suselyd fra tv`en, så dette får være nok av merket Tatung for min del. Er heller ikkje fornøgd med produktet ellers heller, virker absolutt ikkje som noke kvalitetsprodukt. Omtalen frå Dingz stemmer nok rimelig bra med virkeligheita.
    Får ikke svar med Tatung, verken her eller på den angitte adressen.
    Denne går i retur, aldri meir Tatung.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bache83
    Det er derfor jeg aldri kjøper ukjente merker. Selv om bildekvaliteten kan være bra, kan det være mye annet negativt. Som materialkvalitet, suselyder osv.... Kjøper man et dyrere TV fra Samsung, LG, Sony.....så unngår man som regel dette
    Nå er vell ikke akkurat verken Samsung eller LG spesiellt feilfrie. Selv ikke de dyreste modellene.
    Er nok et godt stykke igjen til de kan måle seg med Panasonic, Sony og Pioneer, når det gjelder produksjonskvaliet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •