Hitachi 37LD8500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hitachi 37LD8500

Jeg har lyst å kvitte meg med CRT-skjermen min selv om jeg egentlig er fornøyd med den. Vurderer da Hitachi 37LD8500 fordi den er passe stor og passe billig. Den skal brukes til vanlig TV-titting (Canal Digital) , DVD-filmer (har ikke tenkt å blåse av flere tusen kroner på råflott DVD-spiller), og til PC-bruk.

Jeg er ikke kresen på bildet, vil bare ha en grei TV med ok sortnivå og skarphet.
    Hvis den kan brukes til surfing på internet uten at bokstaver og tall flyter ut og blir uleselig så er det et stort pluss.

Tror dere jeg kommer til å bomme totalt med Hitachi-en, eller kan den være et greit kjøp?

Elprice | Hitachi 37" LCD-TV - 37LD8500

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne så jeg også litt på. Den var mistenkelig billig, men den funker kanskje om man bare bruker den med spill og film..?
    Så også at 8600 bare kosta en tusenlapp mer på mpx. Er den verdt det?

Hadde vært gøy å høre noen erfaringer!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei.

jeg jobber som deltidsselger i butikk, sånn at vi har det på det rene :P

Jeg blir like skuffa hver gang jeg pakker ut en hitachi skjerm som koster mindre enn 20 000.

du vil nok merke en del støy i bildet og det er lite dybdefølelse på hitachi sine apparater. jeg har ikke sett 8500, 8600 har jeg sett, og den er helt ok. men ingenting å anbefale. selv med januarpriser så er nok 10 000 fortsatt for lite.

behold CRT skjermen din en stund til eller bruk litt flere kroner på TVen. du vil uansett ikke angre på noen av delene.

lykke til

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da velger jeg heller å beholde CRTen enn å betale mer enn 10000,-. Jeg synes ikke TV-titting er verdt mer enn som så...

Men dersom jeg hadde bestemt meg for å kjøpe LCD for under 10k idag, burde vel Hitachien være et godt kjøp med mindre det finnes andre LCDer med samme størrelse til samme pris og som er bedre?

edit: takk for raskt svar

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du kan få veldig gode lcd skjermer idag i den størrelsen. de koster bare mer. :S

når det gjelder priser på lcd / plasma så ryktes det jo nedgang, men denne gangen er det begrunnelser for nedgangen også jeg hadde valgt å beholde mine 10 000 og heller ventet til sommeren eller å legge til noen tusenlapper allerede nå.

viss 32" kan være en aktuell størrelse så finnes det enkelte gode kjøp rundtomkring på nettet.

men det er bedre med en hitachi til 9k enn en matsui til 10k , viss det svarer på spørsmålet ditt

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da velger jeg å ta rådet ditt om å vente litt til. Hvor enn kjedelig det er...

Takk for hjelpen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •