Sony 40v2500 og pixelmapping

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony 40v2500 og pixelmapping

Hei

Jeg har planer om å gå til anskaffelse av en Sony 40V2500. Jeg skal bruke den til Parabol, PS3 og HTPC. Den har bare 1:1 pixelmapping over VGA, ikke HDMI.

Etter som jeg har skjønt så må jeg bruke HDMI når jeg skal spille av de kommende HD-filmene fra min HTPC. HDCP-beskyttet. Vil jeg da få et mye dårligere bilde enn om TVen hadde 1:1 pixelmapping over HDMI?

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Foreløpig kan du på ubestemt tid kjøre full HD over VGA eller komponent fra PC. Når produsentene aktiverer det såkalte ICT-flagget i HD-DVD-platene, må man bruke HDMI/DVI med HDCP-støtte. Når det skjer er foreløpig usikkert. Søk litt på AVSforum.com så finner du sikkert mer info.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av audunth
    Foreløpig kan du på ubestemt tid kjøre full HD over VGA eller komponent fra PC. Når produsentene aktiverer det såkalte ICT-flagget i HD-DVD-platene, må man bruke HDMI/DVI med HDCP-støtte. Når det skjer er foreløpig usikkert. Søk litt på AVSforum.com så finner du sikkert mer info.
    Søkte etter ICT og HDCP på avsforum.com og fant mye bra info. Men uansett. Hvis det såkalte ICT-flagget blir aktivert. Vil jeg da slite med denne LCD TVen?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •