37WL68GP noen erfaringer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

37WL68GP noen erfaringer?

Hei

Jeg har nettopp kjøpt en xbox 360 og fant fort ut at min gamle 32" ikke hadde mye å stille med. Så jeg har bestemt meg på å kjøpe en ny tv, de aktuelle er 37WL68PGog LG 37LB1R(kanskje 37lb2r hvis den kommer før jeg kjøper).

Jeg vil koble den mye opp til pc, har vanlig tv-antenne (blir mer dvd enn tv) og selvfølgelig spille xbox spill...

Noen som har noen erfaringer med 37wl68gp (32wl68gp) eller noe positivt/negativt å si om den? har lest en del om lb1r her på forumet og vet det er et bra tv, men må si jeg synes 100hz frister veldig... og jeg får de til samme pris...

takk for alle svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror denne skjermen er veldig bra. Her er en link til avforums. Linken begynner der hvor det kommer inn en meget habil mann som akkurat har kjøpt skjermen. Han har testet mange forskjellige skjermer, og mener denne er den absolutt beste.:-D

Toshiba WLT68 thread - Page 32 - AV Forums

Har veldig lyst på en slik selv, men syns den er litt dyr. Man kan jo få Sharp XD1E billigere, med høyere oppløsning. WL68 har ikke så bra sortnivå, men den har jo 100 hz som ikke XD1E har. Og 100 hz er faktisk bra på denne skjermen. Den ha også veldig bra lyd, og man kan få kjøpt en ekstra subwoofer som plasseres under skjermen.:-D

Her er også et review av 32 tommeren

TrustedReviews - Toshiba Regza 32WLT68 32in LCD TV

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står en slik Toshiba i andreetasjen her på jobb.
    Kan ikke si noe negativt om den, men jeg har kun sett på diverse sendinger i vanlig kabel-TV.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet ikke om det er til noe hjelp, men jeg blei skuffa over bildet på 37lb2 . hadde nok forventa mer ifra den tven. opplevde det som ganske blast og grått og med overaskende mye støy i bildet. opplever andre modeller i denne prisklassen som bedre, men du hadde sett deg ut 2 modeller, så jeg skal ikke forvirre deg med flere

har ikke sett den aktuelle toshibaen , men 37wl66zsg er ganske overbevisende. jeg hadde nok gått for en toshiba av de 2 der

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble mer overbevist om å kjøpe Toshibaen etter å ha lest testen av 32" utgaven. Tror det kommer en test i feb utgaven av lyd og bilde av 32wl68pg. Har ikke planer om å bruke mer enn 13-15000kr på tv (skal kjøpe nye høytalere også), så da er det egentlig 37wl68pg og 37lb1r som er aktuelle.. har egentlig mest lyst på samsung m71 (men vi har ikke avtale md samsung så da blir den altfor dyr) Lb1r har jo vært ute i et år nå.. og den har bare 1 hdmi... Vil helst ha høytaleren under også..

Sharp XD1E er jo også akutell.. men den har ikke 100hz, noe som jeg har mer lyst på enn fullhd... synes det holder lenge med 720p

Active tommelom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    Trondheim
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også veldig lyst til å ha en tv med 100 hz da jeg synes de fleste lcd-tv'r hakker, og det er fryktelig irriterende. 100 Hz på Samsung M71 som jeg mer eller mindre har bestemt meg for funker i å gi bildet veldig god flyt, men gjør desverre bildet fryktelig kunstig og gjør det ubrukelig til film. Dro så for å sjekke denne wl68 som også har 100 Hz. Så ikke noe forskjell i bildet med og uten 100 Hz. Bra! MEN, som sagt, jeg så INGEN forksjell i bildet. Jeg kunne kanskje med litt godvilje se at det ble bittelitt bedre med 100 Hz innkoblet, men det var så og si umerkbart. Jeg sjekket lenge både med HD-signal fra blueray, HTPC kjørende hd-materiale og vanlig tv. M71 hadde en svært markant forskjell og ble langt mer behagelig å se på bevegelsesmessig (men ødela bildet =P). Kanskje wl68 allerede er så bra på bevegelse at det ikke kan bli bedre!? Men det er ikke perfekt.
    Noen andre som har sett på wl68 og bemerket seg noe om dette?
    Front: Klipsch IV RF62___________ Reciever: Yamaha RX-V1067
    Senter: Klipsch IV RC62__________TV: Sony KDL-55HX855
    Bak: Yamaha NS-300____________ HTPC: Sjølbyggd I5, Nvidia GTX970 etc.
    Sub: SVS PC-12 NSD

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av puff86
    Hei

Jeg har nettopp kjøpt en xbox 360 og fant fort ut at min gamle 32" ikke hadde mye å stille med. Så jeg har bestemt meg på å kjøpe en ny tv, de aktuelle er 37WL68PGog LG 37LB1R(kanskje 37lb2r hvis den kommer før jeg kjøper).

Jeg vil koble den mye opp til pc, har vanlig tv-antenne (blir mer dvd enn tv) og selvfølgelig spille xbox spill...

Noen som har noen erfaringer med 37wl68gp (32wl68gp) eller noe positivt/negativt å si om den? har lest en del om lb1r her på forumet og vet det er et bra tv, men må si jeg synes 100hz frister veldig... og jeg får de til samme pris...

takk for alle svar!
    Hvordan 32" crt er det du har? Har selv en 32" 100Hz crt og har tenkt og kjøpe xbox 360 i løpet av noen uker. Siden jeg ikke har funnet en lcd som støtter mine krav, så er jeg litt interessert i høre hvordan bilde ble med xbox 360 på crt. Har du prøvd både composite og Advanced SCART AV Cable?. Har hørt at det skal være ganske stor forskjell på disse.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TLP
    Hvordan 32" crt er det du har? Har selv en 32" 100Hz crt og har tenkt og kjøpe xbox 360 i løpet av noen uker. Siden jeg ikke har funnet en lcd som støtter mine krav, så er jeg litt interessert i høre hvordan bilde ble med xbox 360 på crt. Har du prøvd både composite og Advanced SCART AV Cable?. Har hørt at det skal være ganske stor forskjell på disse.
    hehe... har en Thomson WF25E 32"... det var spesielt Saints Row jeg synes hakket, og det kommer ofte en vannrett stripe i bildet som... kan se ut som en "oppdatering" i bildet.... Jeg har koblet composite kabelen igjennom forsterkeren og bruker en s-video kabel fra forsterkeren til tven... Har ikke prøvd med Advanced SCART AV Cable. Selve bildekvaliteten er veldig bra, men det blir selvfølgelig myye bedre når du kjører 720p... *spore litt av* : Prøver du Gears of War på en 720p projektor skal jeg love deg at du har mer lyst på en prosjektor!

Sitat Opprinnelig postet av tommelom
    Noen andre som har sett på wl68 og bemerket seg noe om dette?.
    Jeg har prøvd å se om det er noe forskjell med 100hz av og på med 32wl68.. prøvde med elkjøp webstreamingen og en hdreklame video kjørt fra en hd-dvd spiller... jeg så ikke noen stor forskjell med og uten 100hz funksjonen, men i forhold til de andre tvene jeg testet HDspilleren på var det forskjell... var ikke spor av hakking på 32wl68 under HD... men så var denne videoen også en veldig rolig film.. en dame som sitter på en kafe og går på stranden... men jeg tror nok man merker større forskjell når man spiller med 720p fra xboxen, eller ser en hd film med raske scener....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •