Skal ha meg 32" lcd. vente på 1080p?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal ha meg 32" lcd. vente på 1080p?

Hei

Da er julen over og pengene i boks. Skal ha meg en lcd tv, men ikke større enn 32" da jeg heller kjøper en "god" 32" enn en billig 40". I tillegg så passer 32" siden jeg ikke har så stort rom

Men så til problemet. Er det noe å vente på i 32" klassen? kommer full hd ned til så små skjermer? Skal også kjøpe ps3 som takler full hd (1080p) Er det noe å vente på eller er det bare gogo?

Takker for svar

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert noen som kommer til å lansere full hd i 32" størrelse før eller siden også, men det er helt totalt meningsløst IKKE vent ! Selvsagt blir TV`ene bedre for hver generasjon, men jeg tror det har skjedd mer de siste 2 år enn det vil gjøre de neste 2 år.. Du kan vente på led/oled eller diverse, ELLER du kan kjøpe en bra tv NÅ som du kan kose deg med.. Jeg hadde iallefall valgt sistnevnte uten å blunke..

Sitat Opprinnelig postet av juleribba
    Hei

Da er julen over og pengene i boks. Skal ha meg en lcd tv, men ikke større enn 32" da jeg heller kjøper en "god" 32" enn en billig 40". I tillegg så passer 32" siden jeg ikke har så stort rom

Men så til problemet. Er det noe å vente på i 32" klassen? kommer full hd ned til så små skjermer? Skal også kjøpe ps3 som takler full hd (1080p) Er det noe å vente på eller er det bare gogo?

Takker for svar

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo lengre du venter jo bedre vil tv-apparatene bli... så det er jo opp til deg når du vil ha ny tv.

Newcomer Gøffo sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

De lærdes trider om det det er vits med 1080P på skjerm under 40". Bare nevner det.Mange mener at man må ha 40" og oppover for at øye skal oppfatte dette. Finner sikkert mye info om dette på nettet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oki takker for svar alle sammen, regner med at jeg kommer til å kjøpe tv nå snart

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av juleribba
    Er det noe å vente på i 32" klassen?
    Etter min mening er det ikke noe å vente på 1080P i noen størrelser. Det kommer, men trenger du tv så er det bare å smelle til.

Behovet ditt er muligens bare en liten og grei tv. Men skal du har 32" fordi det er rimelig, så kan det være verdt å kikke på prosjektor. Der får du stort bilde for en rimelig penge.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gøffo
    De lærdes trider om det det er vits med 1080P på skjerm under 40". Bare nevner det.Mange mener at man må ha 40" og oppover for at øye skal oppfatte dette. Finner sikkert mye info om dette på nettet.
    Størrelsen alene har ingenting å si så lenge man ikke vet hvor lang sitteavstand det er snakk om.

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    på 32" ser du ikek forskjell på 720p og 1080p, så ingen vits å vente på det egnentlig som nevnt over ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •