HiSense 50" plasma HD-ready til 12.999

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HiSense 50" plasma HD-ready til 12.999

Hei!
    Jeg har lest lenge på dette fine forumet og funnet svar på de fleste spørsmål uten selv å melde meg inn.
    Men i dag har også jeg ett spørsmål som jeg ikke kunne finne svar på.
    I dag fikk jeg en tilbudsavis fra Expert, de tilbyr en HiSense 50" (PDP5010EU)
    til 12999,- !!
    Den er HD ready, har avtagbare høyttalere, LG/Philips panel, innebygd tuner og text etc.
    Jeg finner ikke noe info on denne på nettet. Er det noen av dere her inne som vet noe om den? Noen kommentarer? LG/Philips er vel OK paneler?
    Jeg går ut fra at den ikke matcher de i vesentlig høyere prisklasser, men de er heller ikke min referanse. Referansen min er en gammel 32" CRT og går da ut fra at dette uansett vil bli en forbedring. Jeg har bra signal kilde fra en digital satelitt tuner og DVD.
    Jeg går ut fra at de andre kjedene følger etter og matcher prisenen i løpet av noen dager, men jeg har ikke oversikt over hvilke "low end" de selger og hva som vil komme fra de.

mvh Harald

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får nok veldig det du betaler for. Enda til gode å se en plasma som slår Panasonic sin, i denne prisklassa.. Pioneer som er like god koster jo nærmere 10k mer.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten at jeg vet noe om denne TV'en vil jeg tro at du vil få vesentlig dårligere bilde med denne enn din 32"CRT. Selges ukjente TV'er så billig er det en grunn til det, og det er nødvendigvis ikke noe positivt. Jeg skal garantere deg at denne skjermen er en B-skjem, altså en skjerm som er så dårlig at LG ikke vil bruke den i sine apparater. Jeg leste et intervju med en sjef fra LG og han sa nettopp dette. Disse selges videre til ymse produsenter som ikke bryr seg om kvalitet. Jeg skal også garantere deg at bildeprosessoren i denne TV'en er av laveste kvalitet, ergo du vil få et bilde som ikke er godt for noe.

Kost på deg en tusenlapp og kjøp deg Panasonic TH42PV60, så får du en av de beste flatskjermene på markedet.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støtter AndreWerdenskrieg.
    Panasonic PV60 er vel fortsatt referansen i prisklassen. Den er vel nærmest referansen uansett prisklasse..?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har jo denne på jobben, selv med dvd film var bildet utrolig svakt. Du kan lete lenge etter et "svart" bilde. Det er grått og atter grått. Og et utrolig svakt bilde. Som de andre her sier, det er en knall pris på PV60 til 13999 i samme butikk og du får en SÅ UTROLIG mye bedre tv enn Hisensen. 8" tommer mindre, men utrolig utrolig mye bedre TV. Ingen tvil om hva jeg ville anbefalt....

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne vært Bang&olufsen panel for den saks skyld, men det har egentlig lite å si siden det er selve elektronikken i tven som bestemmer hvor bra bildet blir på skjermen.

Hisence er mildt sagt den dårligste plasmaen du kan tenke deg, og da snakker jeg om 42" versjonen deres, og blåse denne skjermen opp i 50" tror jeg gjør ondt værre.

Ville mye heller satset på en av de andre billige LG skjermen ovenfor denne skjermen, for værre enn dette blir det ikke.

Her betaler du KUN for størrelse og thats it.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg skjønner godt hva dere mener - jeg stakk innom butikken og tok en titt. Det var akkurat som dere beskerev den. Svakt og grått bilde.
    Den var utstillt ved siden av en samsung 50" som kostet 30 tusen og det var helt utrolig stor forskjell.

Hva mener dere er ideell seeravstand til 42" og 50" med ett vanlig digitalt satelittsignal?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett 42" utgaven av denne tv'en og det var noe skikkelig søppel. Tviler sterkt på at 50" utgaven er noe spesiellt bedre. Gjør som annbefalt over. Gå for en bedre 42" tv istedet.

Til trådstarter. Philips har ikke noe med Plasma avdelingen til LG å gjøre. De har kun samarbeid på LCD.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •