Problem med å få opp bilde fra UPC digital dekoder på Pioneer 436 XDE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med å få opp bilde fra UPC digital dekoder på Pioneer 436 XDE

Dekoderen til UPC leverer en SCART ut, signalet aner jeg ikke noe om men skulle vel ikke akkurat være de helt store overraskelsene der...

Er helt tydelig at TVen får signaler av en eller annen sort, den switcher automatisk source vekk fra inngangen jeg har koblet dekoderen på når jeg slår dekoderen av, og tilsvarende motsatt vei, men får bare svart bilde, ikke noen menyer eller noen ting.

Noen gode ideer til innstillinger evnt kompatibilitetsproblemer her?

Har forsåvidt testet med alle inngangene (input 1-3) med likt resultat for alle, samtlige virker helt fint med RGB fra DVD-spiller.

Antar det er noe kluss med dekoderen, men LED-displayet på denne skulle tilsi at alt funker som det skal - input av koder etc funket hvertfall iht instruks, og valg av kanal etc funker tilsynelatende fint, også menyer, men jeg får helt enkelt ingenting opp på TVen

Alle tips tas med takk, eventuelt om det er andre som har erfaringer med pioneer plasma mot denne dekoderen

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Never mind...

Funket i dag etter litt mer om og men, aner ikke hva som var utslagsgivende, men var hvertfall ingenting med TVen - jeg endret ikke noe på den i det hele tatt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •